Efter jeg fik at vide i januar, at jeg skulle opereres (endomitriose) før vi kunne komme videre, tog jeg en pause fra baby.dk og alt hvad der havde med babyer at gøre... Jeg var ret langt nede og operationen tog mere på kræfterne end jeg havde ventet... men endelig kom vi ud på den anden side og kunne langt om længe gå i gang med insemination
... Men nøjj det var hårdt for psyken bare at nå der til... men det er en anden historie
Nå, men vi havde første IUI forsøg her i påsken - men øv bøv mens. meldte sig her til aften, så ikke noget med held i første forsøg
- det havde vi heller ikke regnet med... De har forberedt os på klinikken, at vi ikke har så store chancer med inseminiation (forstår stadig ikke hvorfor de så insisterer på, at det er det vi skal forsøge først, men de ved vel bedst...).
Men nu kommer mit dilemma - vi skal giftes om en lille månedstid (jubiiii glæder mig helt vildt) men jeg kommer rigtig meget i tvivl om vi skal forsøge at nå et forsøg mere inden... Hvis jeg reagerer som jeg gjorde denne gang, kan vi liiiige nå det, men reagerer man ens fra gang til gang? Jeg har ikke mens. når jeg ikke får hormoner og denne gang, var jeg ret langsom til at reagere og modne et æg og inden vi blev afbrudt i januar (pga operation) nåede jeg at få hormoner i en periode, men der reagerede jeg SLET ikke... Og det ville bare være ret upraktisk at ramle sammen med brylluppet... men på den anden side, er jeg ikke sikker på jeg har tålmodighed til at vente på forsøg nr. 2... Nu er vi ENDELIG kommet igang...
What to do...
Anmeld