Min kæreste arbejder med møbler og har derfor to gode kollegaer som er par... De har lige fået solgt deres hus og nu flyttet i en lejlighed, hvor deres nabo er nogle vi kender... For os er de bestemt ikke venner...
De er typer som er klistret op af en, som gerne vil komme hver dag hvis de kunne få lov... Og så tager de bestemt ikke børn seriøse... De har 3 børn, og efterfølgende har hun været gravid 2 gange, da de ikke gider bruge kondom.
Deres nye nabo overvåger de helt vildt... Den anden aften loggede manden på facebook og skrev i chatten til naboen "Nå I ser nok hvad bruden ikke ved"
En dag kom deres nabo hjem med papirere, hvor manden spørger naboen, "Skal I flytte" Nej svarede de.. Hvortil manden siger, jamen jeg kan se i har papirer med hjem på noget hus halløj... De har slet ikke vist dem hvad det er...
Parrets ældste barn, render hele tiden over til naboen og spørger om deres barn kan lege, hvor de siger nej... 10 min senere kommer den ældste fra naboen og spørger om deres barn kan lege, og de siger nej.. og sådan kan det blive ved...
Hvis deres barn får en sodavand eller noget at spise, siger barnet, må jeg få noget at spise og drikke... Og sådan kan det show køre i lang tid..
Jeg snakker meget med min kæreste's kollega på facebook, fordi hun aner ikke hvad hun skal stille op med de naboer... Hun ved hvert fald at de flytter snart igen, for det der kan hun ikke holde ud...
Hun aner ikke hvad hun skal sige til naboerne og hun går virkelig og tænker over det og snakker med hendes kæreste om det...
De kan ikke engang komme hjem fra arbejde uden at de nærmest står og tager i mod dem...
Så håber der er nogen herinde som kan komme med nogen tips og råd...
Nå ja, de havde sagt til min kæreste's kollegaer at vi var bedste venner... NOT... De plager os hele tiden om de ikke må komme på besøg og om vi ikke kommer ud til dem. Skal så lige siges at manden er frygtelig pigeglad, desværre forelsket i mig, og har sagt til ham, jeg har kæreste og han skal bare holde sig til sin kæreste..