Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
altså den der der viser hvor langt man er henne nederst i et indlæg ??
hvordan gør man ??
hvrdan laver man en herinde ??
hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med her, har heller ikke fundet ud af det.Kunne i hvert fald ikke få det til at virke
Google Lilypie og vælg hvilken ticker.. Også følg den anvisning der står til sidst
Mileva skriver: Google Lilypie og vælg hvilken ticker.. Også følg den anvisning der står til sidst
Det var jo nemt nok
Men nu til det dumme spørgsmål... Hvor under min profil skal jeg sætte koden ind, så den kommer med hver gang?
Nessie skriver: Det var jo nemt nok Men nu til det dumme spørgsmål... Hvor under min profil skal jeg sætte koden ind, så den kommer med hver gang?
Hvis du vil have den med i dine indlæg, ligesom min, skal du være plus medlem
Mileva skriver: Hvis du vil have den med i dine indlæg, ligesom min, skal du være plus medlem
Jeg er plus medlem, men ved stadig ikke hvordan man sætter den ind ???
Så er det jo nok derfor, jeg ikke kan få det til at virke
gravid20 skriver: Jeg er plus medlem, men ved stadig ikke hvordan man sætter den ind ???
Under dine indstillinger er der en der hedder ticker. Klik på den og et skrivefelt som dette her vil komme op. Klik på HTML og en boks popper op.. Der indsætter du den kode som din ticker har og gemmer
Nessie skriver: Så er det jo nok derfor, jeg ikke kan få det til at virke
Se det kunne være Så må du jo bare blive plus
Mileva skriver: Under dine indstillinger er der en der hedder ticker. Klik på den og et skrivefelt som dette her vil komme op. Klik på HTML og en boks popper op.. Der indsætter du den kode som din ticker har og gemmer
dumt spørgsmål, men hvor er indstillinger henne ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128