Joy og hendes mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Findusinde

Puuuuuhhhh Ser lige det nye afsnit af singelliv... Nøøøøøj  hvor ville jeg krumme tæer hvis min mor opførte sig sådan... : hun er jo direkte røv hamrende pinlig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

nellemann24

Findusinde skriver:

Puuuuuhhhh Ser lige det nye afsnit af singelliv... Nøøøøøj  hvor ville jeg krumme tæer hvis min mor opførte sig sådan... : hun er jo direkte røv hamrende pinlig!!!

ja de opfører sig som to på 14... men godt der er nogle som gør det ellers havde vi andre ikke noget at grine af

Anmeld

7. maj 2011

Findusinde

nellemann24 skriver:

ja de opfører sig som to på 14... men godt der er nogle som gør det ellers havde vi andre ikke noget at grine af

Hehe ja..

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

FØJ JOY.

FØJ JOYS MOR.

Anmeld

7. maj 2011

Findusinde

Mig med maven skriver:

FØJ JOY.

FØJ JOYS MOR.

nemlig!

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

Findusinde skriver:

nemlig!

Jeg er på ingen måde en voldelig person. Men jeg har bare lyst til at gokke hovederne sammen på dem. Der må sku seriøst være en løs forbindelse!

Anmeld

7. maj 2011

twinny

Mig med maven skriver:

Jeg er på ingen måde en voldelig person. Men jeg har bare lyst til at gokke hovederne sammen på dem. Der må sku seriøst være en løs forbindelse!

hahahahha... jaah, de er sindsyge.. De ville hygge sig med amalie og hendes mor...

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

Baby-støv skriver:

hahahahha... jaah, de er sindsyge.. De ville hygge sig med amalie og hendes mor...

GUD ja, du siger noget... Åh åh vi skal nok ikke tale for højt om det, så skal vi se deres nye programmer til efteråret... Puha, det ville være skrækkeligt!

Anmeld

7. maj 2011

Darling<3

Mig med maven skriver:

GUD ja, du siger noget... Åh åh vi skal nok ikke tale for højt om det, så skal vi se deres nye programmer til efteråret... Puha, det ville være skrækkeligt!

Det kunne være mega underholdene hvis de 4 gik sammen og lavede et program Haha...

Synes det fedeste i det helt nye afsnit(på nettet) er der hvor Joy's mor hiver Joy's kjole op, inde midt i lufthavnen... Haha..

Anmeld

7. maj 2011

Mig med maven

Jamen hun er bare SÅ MEGET for meget. Jeg kan ikke rigtig tåle at se det, bliver så harm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.