update på " uhh hvad har han planlagt "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Nemesis

Så er vi vel hjemme igen efter nogle total dejlige dage.

Jeg fik først af vide onsdag morgen hvor turen gik hen og turen gik så til Hamburg.

Vi var fremme kl 14, tjekkede ind og var så ude og gå og se Altstadt og en masse andet. Nød den lækreste is og kage på et rigtig italiensk issted...Mums.

Vi fik den lækreste middag senere og drinks.

Torsdag formiddag fik vi lige en tur i poolen og jaccuzien og så fik jeg en omgang ansigts og kropsmassage.

Resten af torsdagen gik vi rundt, shoppede, og nød det fantastiske vejr og en lille sejltur på søen også. Endnu en lækker middag og sen dessert.

Dagene er bare fløjet afsted og vi har nydt det sammen.

Sisse som er blevet forkælet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Siljesmor

Ej hvor det lyder lækker  Gad godt prøve sådan en forkælelsesweekend  Dejlig mand du har

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Hvor lyder det da lækkert med sådan en overraskelse... 

Anmeld

6. maj 2011

Mamalou

ladydan1 skriver:

Så er vi vel hjemme igen efter nogle total dejlige dage.

Jeg fik først af vide onsdag morgen hvor turen gik hen og turen gik så til Hamburg.

Vi var fremme kl 14, tjekkede ind og var så ude og gå og se Altstadt og en masse andet. Nød den lækreste is og kage på et rigtig italiensk issted...Mums.

Vi fik den lækreste middag senere og drinks.

Torsdag formiddag fik vi lige en tur i poolen og jaccuzien og så fik jeg en omgang ansigts og kropsmassage.

Resten af torsdagen gik vi rundt, shoppede, og nød det fantastiske vejr og en lille sejltur på søen også. Endnu en lækker middag og sen dessert.

Dagene er bare fløjet afsted og vi har nydt det sammen.

Sisse som er blevet forkælet.

Hvor lyder det til at være den bedste overraskelse man kan tænke sig. Hvor skønt når der bliver tænkt på en på den måde - og altid lækkert med forkælelse...

Må indrømme at jeg sidder halv grøn af misundelse...

God weekend!

Anmeld

6. maj 2011

birthee

Hvor lyder det bare til at have været en dejlig tur - man er jo slet ikke misundelig  (jeg håber bare min mand husker mors dag...)

Anmeld

6. maj 2011

B&J

nej hvor lyder det dejligt gid det var mig

Anmeld

6. maj 2011

Nemesis

Siljesmor skriver:

Ej hvor det lyder lækker  Gad godt prøve sådan en forkælelsesweekend  Dejlig mand du har

det har også bare været nogle dejlige dage..og dejligt med alenetid.

Sisse

Anmeld

6. maj 2011

Nemesis

birthee skriver:

Hvor lyder det bare til at have været en dejlig tur - man er jo slet ikke misundelig  (jeg håber bare min mand husker mors dag...)

jaa det har bestemt været nogle dejlige dage..og her ved manden godt det er mors dag på søndag :-)

Sisse

Anmeld

6. maj 2011

Nemesis

Mamalou skriver:

Hvor lyder det til at være den bedste overraskelse man kan tænke sig. Hvor skønt når der bliver tænkt på en på den måde - og altid lækkert med forkælelse...

Må indrømme at jeg sidder halv grøn af misundelse...

God weekend!

Det har været suåerdejligt..og nu her fredag aften kan man virkelig mærke hvor meget det egentlig har givet at det ikke var en weekend men hverdage så vi nu OGSÅ har weekenden.

:-) Sisse

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

hvor kan man købe sådan en overraskelse henne!?

lyder som en SKØN tur.. det havde I fortjent

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.