total grædefærdig,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Anonym trådstarter

alt ramler med uheld på uheld, og en masse triste ting, og nu endnu en ting

jeg har e søn på 8 mdr og da han var 2 mdr meldte jeg ham til dagpleje så han skulle begynde nr han s er 11 måneder, og skrev at det senest skulle være den 15 august han skulle begynde, (har ikke fået brev endnu om presis hvornår han begynder) 

men så da han var 6 mdr var jeg til møde med min uuvejleder om uddannelse self og blev meldt til, og han sagde at min uddannelse ville starte i slutningen af august,,

fik brev om jeg var blevet optaget igår, ringer til dem idag og hører om presis hvonår jeg skal starte, og damen siger at holdet starter den 1 eller  august,  GISP  ved jo ikek om jeg kan komme tiil at køører min søn ind i dagpleje, da jeg ikke ved om jeg får dagpleje før eller efter. men hvis jeg f'ørst får dagpleje bagefter må min mor kører ham ind selvom jeg s gerne selv ville, og tuder over tanen om jeg ikke selv kan kører ham ind,

men ville ringe til pladsanvisningen og hører om jeg måske kunne få dagpleje lidt før, MEEN kan først ringe til dem mandag,  nøøøøøøøøj der er længe til mandag,,,

sorry for ynk skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Muffinmus

måske  lidt  stort spild være grædefærdig over det...du aner jo ikke om du kan skubbe starten lidt eller ej. Hvis jeg var dig ville jeg sige at jeg skulle bruge pladsen fra 1 juli i stedet for, sige at grundet job kan andet ikke lade sig gøre.

Og så se hvad de siger til det:-)

Ingen grund til at være grædefærdig endnu når alting sagtens kan lade sig gøre hvis du er lidt heldig.

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

måske  lidt  stort spild være grædefærdig over det...du aner jo ikke om du kan skubbe starten lidt eller ej. Hvis jeg var dig ville jeg sige at jeg skulle bruge pladsen fra 1 juli i stedet for, sige at grundet job kan andet ikke lade sig gøre.

Og så se hvad de siger til det:-)

Ingen grund til at være grædefærdig endnu når alting sagtens kan lade sig gøre hvis du er lidt heldig.

er bre i forvejen meget øm over han skal i dagpleje og væk fra mig så at jeg måske ikke skulle kunne komme til at kører ham ind ville virkelig ødelægge alt for mig,

men vil ringe til pladsanvisningen mandag g håber og krydser finger,

Anmeld

6. maj 2011

Muffinmus

jeg fik 3 dages indkøring med min datter, heller ikke meget  men det gik ok synes jeg:-)

Håber det bedste for jer.

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jeg fik 3 dages indkøring med min datter, heller ikke meget  men det gik ok synes jeg:-)

Håber det bedste for jer.

jeg vil give alt for bare en eller to så jeg ser hvordan min dreng klare den og så ¨må min mor klare resten, min søn skal have en stille og rolig indkøring da han ikke er god til forandringer, osv

Anmeld

6. maj 2011

N&J

Jeg lavede en aftale med mit uddannelsessted, så jeg først startede et mdr. senere end alle andre, aå havde min datter fået plads og jeg havde fået hende kørt ind, bare ring derind flere gange, så skal de nok finde en plads inden, der er langt tid til august, vil lige sige at det tog mig kun 2 dage at køre min datter ind, men hun var også kun 6 mdr., men når det er dp, så er der ikke så mange børn og måske lidt nemmere for jer, så evt. tag over og besøg hende inden I overhovedet får tildelt hende og snak med hende om hvordan I gør det bedst og hurtigst muligt.. 

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Jeg lavede en aftale med mit uddannelsessted, så jeg først startede et mdr. senere end alle andre, aå havde min datter fået plads og jeg havde fået hende kørt ind, bare ring derind flere gange, så skal de nok finde en plads inden, der er langt tid til august, vil lige sige at det tog mig kun 2 dage at køre min datter ind, men hun var også kun 6 mdr., men når det er dp, så er der ikke så mange børn og måske lidt nemmere for jer, så evt. tag over og besøg hende inden I overhovedet får tildelt hende og snak med hende om hvordan I gør det bedst og hurtigst muligt.. 

jamen hvis bare jeg har 2 dage til det er det fint for mig, så klare min mor resten da min søn skal køres langsomt ind efter aftale med SP(:

men ringer til pladsanvisningen mandag og hører ad og håber

men kan ikke rigtig komme hen til den DP jeg skal have da jeg ikke ved hvem jeg skal have endnu(:

Anmeld

6. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

jamen hvis bare jeg har 2 dage til det er det fint for mig, så klare min mor resten da min søn skal køres langsomt ind efter aftale med SP(:

men ringer til pladsanvisningen mandag og hører ad og håber

men kan ikke rigtig komme hen til den DP jeg skal have da jeg ikke ved hvem jeg skal have endnu(:

Ellers må du snakke med skolen, syntes de fleste skoler er forholdsvis fleksible mht sådan noget.. 

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Ellers må du snakke med skolen, syntes de fleste skoler er forholdsvis fleksible mht sådan noget.. 

må prøve at hører ad(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.