alt ramler med uheld på uheld, og en masse triste ting, og nu endnu en ting
jeg har e søn på 8 mdr og da han var 2 mdr meldte jeg ham til dagpleje så han skulle begynde nr han s er 11 måneder, og skrev at det senest skulle være den 15 august han skulle begynde, (har ikke fået brev endnu om presis hvornår han begynder)
men så da han var 6 mdr var jeg til møde med min uuvejleder om uddannelse self og blev meldt til, og han sagde at min uddannelse ville starte i slutningen af august,,
fik brev om jeg var blevet optaget igår, ringer til dem idag og hører om presis hvonår jeg skal starte, og damen siger at holdet starter den 1 eller august, GISP ved jo ikek om jeg kan komme tiil at køører min søn ind i dagpleje, da jeg ikke ved om jeg får dagpleje før eller efter. men hvis jeg f'ørst får dagpleje bagefter må min mor kører ham ind selvom jeg s gerne selv ville, og tuder over tanen om jeg ikke selv kan kører ham ind,
men ville ringe til pladsanvisningen og hører om jeg måske kunne få dagpleje lidt før, MEEN kan først ringe til dem mandag, nøøøøøøøøj der er længe til mandag,,,
sorry for ynk skulle bare ud med det
Anmeld