baby tegninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

L.J.L

stella skriver:

min sæster har fået en til og tegne to billeder hun tog billedet af tegningen og sende det via mail

det ville jeg godt kunne men så får du jo ikke originalen, og den vil jo altid være langt bedre end en kopi. Og prisen vil være den samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

komodo

hvor lang tid tager det dig at lave sådan et portræt??.

de er super flotte, damnb du er god til at tegne

Anmeld

6. maj 2011

stella

linselouise skriver:

det ville jeg godt kunne men så får du jo ikke originalen, og den vil jo altid være langt bedre end en kopi. Og prisen vil være den samme.

er det 500 pr billede

Anmeld

6. maj 2011

L.J.L

komodo skriver:

hvor lang tid tager det dig at lave sådan et portræt??.

de er super flotte, damnb du er god til at tegne

tusind tak, det var sødt af dig

det tager alt fra en uge til 3-4 uger. afhængigt af hvor stort og hvor mange portrætter.

Anmeld

6. maj 2011

L.J.L

stella skriver:

er det 500 pr billede

500 pr ansigt, ja.

hvis du bestiller 5 som du skrev tidligere kan vi sige 2000,- i alt så har du fået det ene gratis.

Anmeld

6. maj 2011

stella

linselouise skriver:

500 pr ansigt, ja.

hvis du bestiller 5 som du skrev tidligere kan vi sige 2000,- i alt så har du fået det ene gratis.

det var kun 3

synes det er meget men ved også godt det tager lang tid

Anmeld

6. maj 2011

komodo

Jeg tænker 3 portrætter, et af hver af mine drenge og så et de alle tre er på.

Min mellemste søn er død så der kan ikke tages et billede af dem alle tre sammen, men man kunne måske ligesom jeg kan se du har gjort på nogle af dine billeder lave det så man har dem alle tre lidt forskudt på det samme billeder og så i stil med dem de får lavet i institutioner hvor billedet slutter lige under brystkassen, ved ikke om det giver mening?

Anmeld

6. maj 2011

L.J.L

stella skriver:

det var kun 3

synes det er meget men ved også godt det tager lang tid

som jeg forstod det var det 5 portrætter på 3 tegninger?

Hvis du synes det er meget at give for et helt unikt portræt, så er jeg sikker på der er mange der kan tegne det billigere

Hvad med at kigge på trendsales? Der har jeg før set folk sælge portræt tegninger.

Anmeld

6. maj 2011

L.J.L

komodo skriver:

Jeg tænker 3 portrætter, et af hver af mine drenge og så et de alle tre er på.

Min mellemste søn er død så der kan ikke tages et billede af dem alle tre sammen, men man kunne måske ligesom jeg kan se du har gjort på nogle af dine billeder lave det så man har dem alle tre lidt forskudt på det samme billeder og så i stil med dem de får lavet i institutioner hvor billedet slutter lige under brystkassen, ved ikke om det giver mening?

vil du have tegning (sort/hvid med blyant) eller maleri i farver på lærred?

Anmeld

6. maj 2011

stella

linselouise skriver:

som jeg forstod det var det 5 portrætter på 3 tegninger?

Hvis du synes det er meget at give for et helt unikt portræt, så er jeg sikker på der er mange der kan tegne det billigere

Hvad med at kigge på trendsales? Der har jeg før set folk sælge portræt tegninger.

ja det er rigtigt 5 ansigt. har du et link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.