Puh hvor er jeg bare sur!
Jeg går på pædagogseminariet og var i min 2 praktik på en skole for børn med autisme og svær adhd, hvilket jeg elskede! Jeg var der til 2/3 samtalen, hvor jeg fik meget ros for min engagement osv. Efterfølgende blev jeg sygemeldt pga bækkenløsning.
Min vejleder på seminariet siger så, at jeg sagtens kan godkendes, da jeg jo blev godkendt til 2/3 samtalen, men min vejleder på praktikstedet er ikke enig. Det bliver en laaang og sej kamp og ender i et møde, hvor der bliver besluttet, at jeg efter endt barsel kan færdiggøre min praktik og derved undgå at skulle gå et semester om.
en måned efter mødet modtager jeg så et brev på fra skolen, hvor der står at de har underkendt hele min praktik af formelle årsager

jeg var sur, men gad ikke kæmpe mere og havde også lige fået min dejlige datter, så synes der var vigtigere ting i livet.
Nu skal jeg jo så starte i praktik til august og har derfor fået brev fra skolen. Jeg har fået en ny vejleder, som jeg selvfølgelig har forsøgt at kontakte, uden held! har både ringet, lagt beskeder på telefonsvarer og mailet, men ingen respons.
Til sidst måtte jeg opgive, fordi deadline for praktiksøgning var lige om hjørnet. Her søgte jeg 6 forskellige steder, som alle mindede om min seneste praktik, så jeg kunne få lov at blive "færdig" på det område!
Idag har vi så fået svar og jeg er kommet i en snoldet SFO i normalområdet

Jeg gider virkelig ikke spilde det næste halve år af mit liv i en SFO! ØV ØV ØV!
Synes min skole er det værste lort, som ikke vare deres opgaver som professionsbachelor uddannelse ordentligt, og overvejer kraftigt hvad mit næste move er!!