anbefal en gyser/thriller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Mor til Mike

Nej men det var mig der havde skrevet den var skuffende, og du skrev: "Den er altså slet ikke skuffende...". Var det nu kun for at give din egen mening ville du nok ikke have skrevet at den ikke var skuffende, men i stedet at du synes den var god/fed etc.

Og nemlig, det er en smagssag, og der er stor sandsynlig for at hun får en helt tredje mening om det, når hun ser den.

Lad være med at tage det så personligt, var det personligt havde jeg nok citeret dig. Og det var intet med dig at gøre overhovedet, så rolig nu. Rullede bare ned over hvad folk havde skrevet, og hun havde skrevet noget med at hun måske blev skuffet over den, og så tænkte jeg jo der nok var en der havde skrevet hun ville blive skuffet. Jeg har ikke set dit indlæg - så ville bare skrive til hende at den faktisk ( efter min mening ) er meget fed. Men nok om det.

God weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg er også blevet helt vild med de genre, her er nogle af mine favoritter:

Saw - filmene
Seven
Cujo
Paranormal activity 1-2
The Hills have eyes 1-2

og mange flere

Anmeld

6. maj 2011

Findusinde

Jeg har set The Grugde en eneste gang i hele mit liv, og jeg gør det aldrig aldrig mere..  Aldrig nogensinde har jeg været SÅ bange!

Og Shutter Island er SÅÅÅÅÅÅÅÅ fed!!!!

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

fru-nielsen skriver:

Jeg trænger til lidt godt at se i weekenden. Er der nogen der kan anbefale en gyser/thriller?

Både en med spøgelser osv men osgå gerne dem med psykologiske gys

Jeg gider ikke splatter som Freddy kruger

What lies beneath, med Michelle Pfeifer og Harrison Ford

Her er en lille teaser

http://www.youtube.com/watch?v=J6RZFAGZnfM&feature=related

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

What lies beneath!!

eller

Skeleton Key... den er ikke helt så god som den første (der i øvrigt hedder "Bag Facaden" på dansk)

hehe, ER HELT VILD med What lies beneath, den er SÅ FED...har set den rigtig mange gange

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

LotteGabriella skriver:

hehe, ER HELT VILD med What lies beneath, den er SÅ FED...har set den rigtig mange gange

den er såååå vild, den film yiiiks!!!

Anmeld

6. maj 2011

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

den er såååå vild, den film yiiiks!!!

he he jep, den må være på grænsen til GENIAL

Anmeld

6. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hills have eyes (både 1+2)

The Hostel (1'eren er bedst 2'eren mere poppet)

The eye

The Grudge (både 1+2+3)

Saw serien...

hmm...

kig efter hvis navnet på instruktøren lyder kinesiskt/japanskt så er det film der gør at man ikke sover roligt lige bagefter de er sindsyg dygtige til det derovre...

Anmeld

7. maj 2011

Musen5

Stephen King's ROSE RED kan anbefales.... den varer 5 timer mener jeg det er. og man er v at skide grønne grise fra start til slut...

/Mette 28+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.