Tilbud på foto på lærred... ( twinboys ) så er tilbudet her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2008

twinboys

Åhhh kan næsten ikke vente til juleaften, hvor farmand skal pakke billederne ud...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

twinboys

Jeg skulle hilse fra hende og sige tak for de ordre der er gået ind og hun glæder sig til at modtage flere...

Majbritt

Anmeld

7. november 2008

twinboys

Husk at bestille snart... Især hvis det skal bruges til julegaver... Majbritt

Anmeld

7. november 2008

Balderson

Så har jeg bestilt..

Kan næsten ikke vente.. Åhhhh, hvor jeg dog glæder mig allerede...

Anmeld

7. november 2008

Lykkelig Mor til 2

skal legge ind en bestilling jeg også, men må vente til svigerfar kommer på besøg, for vet ikke hvordan jeg hefter ved bilder på min mail!! det er faktisk litt pinelig at jeg ikke klarer det!!( å min mand kommer ikke hjem før om 6uger)..

MVH Linda..

Anmeld

7. november 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

skal legge ind en bestilling jeg også, men må vente til svigerfar kommer på besøg, for vet ikke hvordan jeg hefter ved bilder på min mail!! det er faktisk litt pinelig at jeg ikke klarer det!!( å min mand kommer ikke hjem før om 6uger)..

MVH Linda..

Jeg kan godt hjælpe dig med det, så send mig lige en mail så kan du få mit telefonnr. og så skal jeg nok hjælpe dig igennem...

casmaj9@gmail.com

Majbritt

Anmeld

7. november 2008

twinboys

Balderson skriver:

Så har jeg bestilt..

Kan næsten ikke vente.. Åhhhh, hvor jeg dog glæder mig allerede...

Ja du har virkelig også noget at glæde dig til... inden 10 dage så har du det, fra de kan se din indbetaling...

Majbritt

Anmeld

7. november 2008

Lykkelig Mor til 2

twinboys skriver:

Jeg kan godt hjælpe dig med det, så send mig lige en mail så kan du få mit telefonnr. og så skal jeg nok hjælpe dig igennem...

casmaj9@gmail.com

Majbritt

Thihi hvor er du altid så sød og rar!!!..Problemmet er når jeg prøver å hefte ved et bilde på min mail, så står det at jeg skal instalere et program, å når jeg prøver på det, står min pc bare å arbejder, uten å stoppe!!! Men tror min svigerfar kommer i løpet av denne weekenden!!!

Men tusen tak for at du vil hjælpe!!!

Anmeld

7. november 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Thihi hvor er du altid så sød og rar!!!..Problemmet er når jeg prøver å hefte ved et bilde på min mail, så står det at jeg skal instalere et program, å når jeg prøver på det, står min pc bare å arbejder, uten å stoppe!!! Men tror min svigerfar kommer i løpet av denne weekenden!!!

Men tusen tak for at du vil hjælpe!!!

Okay søde...Held og lykke med det... Majbritt

Anmeld

8. november 2008

twinboys

Husk nu at skrive jer herpå... For at være sikker på at få rabatten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.