ja, normalt bruger jeg ikke så kraftige ord... - men for f***** da også....
jeg fik lagt en spiral op for en måneds tid siden. Det har gået rimeligt denne her omgang, og jeg var fortrøstningsfuld, har ikke mærket så meget til den. tjekkede snoren for ca 14 dage siden.
Så fik jeg menstruatiion som normalt for en uge siden, den har været noget kraftigere end normalt, men det vidste jeg jo godt, og det kunne jeg sagtens leve med. Så var den slut i dag og jeg sad netop i bilen og glædede mig over at have fundet en prævention som tilsyneladende bare kunne komme til at fungere uden nogen problemer...
Så tænkte jeg lige jeg ville tjekke om snoren nu stadig sad der, nu efter den her ret kraftige menstruation.... Og F***, der er bare ikke nogen snor nu.... ARGHHH!!!
Nej, jeg er ikke bekymret for om jeg er blevet gravid, for med den blødning jeg lige har haft, så er der sku ikke noget der kan have holdt fast derinde. Men hvor er den skide spiral.... Er den faldet ud med blødningen uden at jeg har lagt mærke til det?? Eller har den rullet snoren op, og så ligger den derinde og hygger sig med snor og det hele.?? Og nu er det tilmed fredag, og der er ikke nogen der kan hjælpe mig med at afklare dilemmaet før mandag... æv æv æv æv æv!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så på med regnfrakken igen, - sikke dog en gang surt, forbandet møj.... 
Anmeld