Jeres muffins opskrift.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Nalle

Søger en god opskrift på muffins med chokolade stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Jeg skal bage den her i morgen i anledning af jeg holder fødselsdag for familien søndag. Skal self. ikke kunne sige om den er god, men den lød ret lækker!

http://www.oetker.dk/oetker_dk/html/default/debi-7qqmfp.dk.html

Anmeld

6. maj 2011

Nalle

Secrets skriver:

Jeg skal bage den her i morgen i anledning af jeg holder fødselsdag for familien søndag. Skal self. ikke kunne sige om den er god, men den lød ret lækker!

http://www.oetker.dk/oetker_dk/html/default/debi-7qqmfp.dk.html

Dem vil jeg da også prøve så, det er nemlig også til når jeg holder fødselsdag for kæresten, og han skal intet vide

Anmeld

6. maj 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Dem vil jeg da også prøve så, det er nemlig også til når jeg holder fødselsdag for kæresten, og han skal intet vide

Sikke en sød overraskelse!

Anmeld

6. maj 2011

Nalle

Secrets skriver:

Sikke en sød overraskelse!

Ja, har inviteret lidt venner og lidt familie

Anmeld

6. maj 2011

Becks

De tørre ingridienser:

• 5 dl mel (det billigste, da der er et lille indhold af protein i. Det dyre er mere velegnet til brød)
  • 1 knivspids salt
  • 2 tsk bagepulver
  • 1 tsk natron
  • De våde:

• 2 1/2 dl yoghurt, A38, ymer eller lign.
  • 1 1/4 dl olie/smeltet smør
  • 2 1/2 dl sukker (Og jo sukkeren høre til her)
  • 1 æg
  • Bland det tørre sammen i en skål

Bland det våde sammen i en anden skål

Af fyld bruger jeg gerne: Hakket choko stykker det er forskelligt hvor meget jeg putter i, men jeg bruger gerne både, hvid, lys og mørk chokolade, så det bliver en trippel. Efter det er hakket putter du det i det tørre

Derefter hælder du det våde op i det tørre og røre hurtigt rundt.. Det skal ikke piskes eller æltes og det gør ike noget dejen er grov eller klumpet, den retter sig selv.

Hæld dem op i 12 forme og bag dem i 12 min. ved 200 grader.

Lad dem køle af inden du tager dem ud af formen når de er kølet og du har taget formen af, så lad dem køle yderligere med bunden i vejret til de ikke klistre..

Det her er en grund opskrift og du kan putte det fyld i du har lyst til

Anmeld

18. juli 2011

CA

Tutter skriver:

De tørre ingridienser:

• 5 dl mel (det billigste, da der er et lille indhold af protein i. Det dyre er mere velegnet til brød)
  • 1 knivspids salt
  • 2 tsk bagepulver
  • 1 tsk natron
  • De våde:

• 2 1/2 dl yoghurt, A38, ymer eller lign.
  • 1 1/4 dl olie/smeltet smør
  • 2 1/2 dl sukker (Og jo sukkeren høre til her)
  • 1 æg
  • Bland det tørre sammen i en skål

Bland det våde sammen i en anden skål

Af fyld bruger jeg gerne: Hakket choko stykker det er forskelligt hvor meget jeg putter i, men jeg bruger gerne både, hvid, lys og mørk chokolade, så det bliver en trippel. Efter det er hakket putter du det i det tørre

Derefter hælder du det våde op i det tørre og røre hurtigt rundt.. Det skal ikke piskes eller æltes og det gør ike noget dejen er grov eller klumpet, den retter sig selv.

Hæld dem op i 12 forme og bag dem i 12 min. ved 200 grader.

Lad dem køle af inden du tager dem ud af formen når de er kølet og du har taget formen af, så lad dem køle yderligere med bunden i vejret til de ikke klistre..

Det her er en grund opskrift og du kan putte det fyld i du har lyst til

Hej

Siden jeg tilfældigt så din opskrift i maj, er der bagt mange muffins og opskriften er givet videre til mange - mums de er gode! 

...Kan da lige afsløre, at det er dem jeg har i ovnen nu - bare hældt op i flere forme for at se om de så kan bruges til bryllupscupcakes

Har du prøvet at lave dem med bær i? 

Ville egentlig ikke andet end at sige tak for den helt perfekte opskrift på lækre muffins

Anmeld

18. juli 2011

Saram

Lavede de her i forgårs og MUUUMS hvor var de hare lækre.

http://latascha.blogspot.com/2011/01/muffins-med-chokolade-hasselndder-og.html

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.