Afblegning af mørkt hår - silver shampoo til platin blond.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.049 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Anonym trådstarter

Har fået afvide at hvis man bruger en silver shampoo til platin blond hår kan det afblege ens hår, (uden hårfarve!!) og det jo godt når man er gravid, og ikke må bruge diverse hårfarver. Nu hvor jeg skal til at være mor vil jeg gerne begynde at se lidt mere voksent ud, istedet for at ligne en poptøs (som de fleste kalder mig..) derfor vil jeg gerne opnå en pæn brun farve med nogle highlights. min egen naturlige er lysebrun, og det vil jeg jo gerne have istedet for det her chokoladebrune hår. Men tror i det virker? og da det bare er en shampoo skader det vel ikke min baby? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Mullemus86

Hej.. Har selv sådan en shampoo.. Jeg har hjemmebleget mit hår (big mistake!) og det blev gult.. Har efterfølgende fået lavet lyse striber hos en frisør og købte shampoo'en fordi den skulle kunne minimere det gule skær i håret.. Det bleger derfor ikke rigtig håret, men dæmper altså bare det gule.. Om det skader baby, kunne jeg ikke forestille mig, men.. Ved det ikke.. Prøv at snakke med en frisør om det..

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Har fået afvide at hvis man bruger en silver shampoo til platin blond hår kan det afblege ens hår, (uden hårfarve!!) og det jo godt når man er gravid, og ikke må bruge diverse hårfarver. Nu hvor jeg skal til at være mor vil jeg gerne begynde at se lidt mere voksent ud, istedet for at ligne en poptøs (som de fleste kalder mig..) derfor vil jeg gerne opnå en pæn brun farve med nogle highlights. min egen naturlige er lysebrun, og det vil jeg jo gerne have istedet for det her chokoladebrune hår. Men tror i det virker? og da det bare er en shampoo skader det vel ikke min baby? 

Sådan virker det desværre ikke  det kan trække noget af din egen farve ud hvis den er farvet brun ja, meeeeen du kan altså ikke få lyse striber

da jeg var lyshåret som på billedet, tænkte jeg at jeg lige kunne lade det sidde i, i en 2 timers tid, fik BLÅ striber rundt omkring i håret  så please, dont do it

Anmeld

6. maj 2011

Sirimor

Jeg har også den shampoo, og det lysner håret en smule.

Men jeg valgte ikke at bruge det mens jeg var gravid eller ammede, da jeg syntes det lugter og ikke er sikker på at det vil være sundt for et lille foster/baby - de får jo rigeligt med giftstoffer alligevel, så kan man skærme dem for lidt - så gør jeg gerne det.

Anmeld

6. maj 2011

Darling<3

Elmer&Amy skriver:

Sådan virker det desværre ikke  det kan trække noget af din egen farve ud hvis den er farvet brun ja, meeeeen du kan altså ikke få lyse striber

da jeg var lyshåret som på billedet, tænkte jeg at jeg lige kunne lade det sidde i, i en 2 timers tid, fik BLÅ striber rundt omkring i håret  så please, dont do it

OPS!!!

Hvis det er laaang tid siden at man sidst har faret hår, så kan man ikke trække noget farve ud, jeg prøvede det for nogle dage siden

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Honnie's Wife:) skriver:

OPS!!!

Hvis det er laaang tid siden at man sidst har faret hår, så kan man ikke trække noget farve ud, jeg prøvede det for nogle dage siden

Hvad er lang tid i din verden`???

Jeg brugte min silver shampoo vinter da jeg var mørkhåret, der var det 3 mdr siden jeg sidst havde farvet det og der blev der bare trukket ganske lidt fesen farve ud, kunne jeg se på skummet  men det vil aldrig være den store farve forskel i mørkt hår.. men blondiner skal passe på, for så fedt er det ikke at rende rundt med blå striber

Anmeld

6. maj 2011

Darling<3

Elmer&Amy skriver:

Hvad er lang tid i din verden`???

Jeg brugte min silver shampoo vinter da jeg var mørkhåret, der var det 3 mdr siden jeg sidst havde farvet det og der blev der bare trukket ganske lidt fesen farve ud, kunne jeg se på skummet  men det vil aldrig være den store farve forskel i mørkt hår.. men blondiner skal passe på, for så fedt er det ikke at rende rundt med blå striber

3 mdr

Jeg kunne slet ikke trække noget af farven ud, har så farvet det over, og trukket ud, ikke det smarteste Hehe..

Min veninde brugte den silver shampoo da hun var blondt, og hun fik ikke blå hår af det, men mere over-hvidt/sølv

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Honnie's Wife:) skriver:

3 mdr

Jeg kunne slet ikke trække noget af farven ud, har så farvet det over, og trukket ud, ikke det smarteste Hehe..

Min veninde brugte den silver shampoo da hun var blondt, og hun fik ikke blå hår af det, men mere over-hvidt/sølv

kommer nok an på hvor tæsket ens hår er  også er hår jo bare forskelligt

men det skal heller ikke blive blåt, men skal så kun sidde i , i nogle minutter og ikke timer som jeg lod det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.