At forkæle sig selv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2008

Honningblomst

Hej piger...

Jeg har lige været ude og shoppe bukser og smuttede da lige så let i et par 38 stramme STRAMME bukser....ihhh, nu vil jeg snart en tur ud og luftes...og så røg der lige et par højhælede røde sko med i købet..ELSKER røde sko og støvler, jakker, tasker , smykker og bælter...

Så det kan altså anbefales herfra at slappe lidt af med køb af alt det børnetøj og så smutte en tur ud og shoppe amok til sig selv....

Knus Eva...som ikke kan få armene ned over vægttabet, tror min kirurg bliver overrasket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

A.

det lyder hyggeligt elsker også alt som er rød...
hvor meget har du tabt så

Anmeld

6. november 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Tillykke Eva med det flotte vægttab !
- og str. 38.

Jeg elsker at shoppe til Sofus, men du har ret, man skal også huske sig selv. Jeg var en weekend i KBH for nogle uger siden, - en rigtig tøsetur- og der blev også shoppet igennem. Sjovt nok var mit bedste køb en kjole fra det nye "Gina Tricot" som var sat ned til 39,- kr.!!!! Den bruger jeg bare hele tiden...

Anmeld

6. november 2008

pipsen

Iiih det lyder sørme som en god shoppetur. Sidder her med kæmpe mave og en røv der bare breder sig (oh gru oh gru). Er da slet ikke spor misundelig.. hihi Nå, men til sommer, når bebs er ude, tager jeg revanche og vil også tilbage til min gamle figur og være smækker med nyt tøj og hæle på skoene igen

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

agnieszka skriver:

det lyder hyggeligt elsker også alt som er rød...
hvor meget har du tabt så

Siden sidste mandag har jeg tabt 3,8kg....men før det havde jeg tabt mig fra 90kg og ned...og så manglede jeg lige de der dumme 5 kilo som altid driller...
Knus..

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

SØS skriver:

Tillykke Eva med det flotte vægttab !
- og str. 38.

Jeg elsker at shoppe til Sofus, men du har ret, man skal også huske sig selv. Jeg var en weekend i KBH for nogle uger siden, - en rigtig tøsetur- og der blev også shoppet igennem. Sjovt nok var mit bedste køb en kjole fra det nye "Gina Tricot" som var sat ned til 39,- kr.!!!! Den bruger jeg bare hele tiden...

Tak...
Og hvor skønt at finde SÅ godt et tilbud...hvor var det dog henne??
Jeg er også kjole pige, elsker at have kjole på..
Knus..

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

pipsen skriver:

Iiih det lyder sørme som en god shoppetur. Sidder her med kæmpe mave og en røv der bare breder sig (oh gru oh gru). Er da slet ikke spor misundelig.. hihi Nå, men til sommer, når bebs er ude, tager jeg revanche og vil også tilbage til min gamle figur og være smækker med nyt tøj og hæle på skoene igen

Åh, men jeg misunder da dig en flot stor gravid mave...ih altså, mon aldrig man får nok af at være gravid..
Knus..

Anmeld

6. november 2008

miver

Det er osse bare kanaot sejt gået (det kan du godt være stolt over )

Er osse vild med farven rød dog mere som tøj (kjoler ,jakker osv... )
Knus Mie

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

miver skriver:

Det er osse bare kanaot sejt gået (det kan du godt være stolt over )

Er osse vild med farven rød dog mere som tøj (kjoler ,jakker osv... )
Knus Mie

Tak....er altså bare lidt dejligt det kunne lykkedes...og ja, rødt tøj er også skide flot...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.