Er den ikke positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Pige1984

Hej.

Jeg fik Pregnyl igår kl 19 og så tænkte jeg her for 10 min siden om jeg ikke skulle prøve at tage en ÆL test. Jeg tror aldrig jeg har haft en der er så tydlig 

Den er vist POSITIV  Eller hvad siger i ??? Det er tage 15 sek efter jeg har haft den i urinen 

Ved ikke lige hvordan jeg ligger billedet ind her men har lagt det i et album under min profil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Caroline86

det er jo svært at se når der er kode på albummet

Nå men for at fortælle dig hvordan du lægger et billede ind i en tråd:

Når du opretter et emne kan du tilføje billeder, videoklip, afstemning osv ude til højre (udenfor tekst boksen)..

Når du besvarer en tråd, f.eks. som jeg gør nu, og som du gør når du om lidt svarer mig er der under tekstboksen mulighed for at tilføje billeder eller videoklip

knus Caroline

Anmeld

6. maj 2011

Pige1984

Caroline86 skriver:

det er jo svært at se når der er kode på albummet

Nå men for at fortælle dig hvordan du lægger et billede ind i en tråd:

Når du opretter et emne kan du tilføje billeder, videoklip, afstemning osv ude til højre (udenfor tekst boksen)..

Når du besvarer en tråd, f.eks. som jeg gør nu, og som du gør når du om lidt svarer mig er der under tekstboksen mulighed for at tilføje billeder eller videoklip

knus Caroline

Tror det er med nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2011

Mauser.

er det billedet som er dit profil billede ??? 

Anmeld

6. maj 2011

Mauser.

jo den vil jeg da sige er positiv (; 

Anmeld

6. maj 2011

Caroline86

jeg synes også den ser positiv ud (trods min ringe erfaring indenfor æl-teste )

Anmeld

6. maj 2011

Swerg

bragende positiv

Anmeld

6. maj 2011

ønskebørn74

Pige1984 skriver:

Tror det er med nu 

Den skal være positiv for pregnyl er lavet af HCG som er det stof man tester graviditet med. LH er det stof som en æl test slår ud på, men den gør det også på HCG fordi de to er beslægtede... Så du kan ikke regne med testen alene... For den vil slå ud uanset... Så hvis det er hjemmerul i skal lave er det vigtigt at gøre som lægen har sagt, da der går 36 timer el. mere efter at sprøjten er taget og ægløsningen kommer...

Lene

Anmeld

6. maj 2011

baby012

hmm, lidt svært at sige syns jeg , kan kun se en streg, men ser meget ud som om at der er en fejl på den, jeg ville prøve at tage en ny hvis jeg var dig  

Anmeld

6. maj 2011

sweet

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg fik Pregnyl igår kl 19 og så tænkte jeg her for 10 min siden om jeg ikke skulle prøve at tage en ÆL test. Jeg tror aldrig jeg har haft en der er så tydlig 

Den er vist POSITIV  Eller hvad siger i ??? Det er tage 15 sek efter jeg har haft den i urinen 

Ved ikke lige hvordan jeg ligger billedet ind her men har lagt det i et album under min profil 

jeg vil sige den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.