Smerter nederst til højre.????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

CamillaValby

Piger i må lige må lige hjælpe mig lidt

Jeg kan ikke få fat på min læge, og hospitalet vil ikke hjælpe før jeg har været til MD på mandag andet end at jeg har en henvisning.

Jeg vil dog prøve at få fat på min gyno når de åbner.

MEN mit spørgsmål er at jeg har pænt meget ondt i højre side, bedst forklaret lidt under hvor æggestokkene er.

Er det normalt? Jeg har haft det siden i går morges jeg vågnede og det gør pænt ondt. jeg kan dårligt bukke mig, eller gå for den dags skyld

Jeg er 20+ på tirsdag

Jeg har fået konstateret bækkenløsning, men jeg tror slet ikke på at det har noget med det at gøre, da dette er en anden form for smerter.

Min mave er også begyndt at føltes hård (kommer på wc ) Jeg er helt grøn når det kommer til at være gravid så måske er det normalt, men jeg er ikke så sippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Filippa & Liva

Hejsa..

Har du ikke været til jordemoder og kan komme i direkte kontakt med hende, måske?

Jeg ved desværre ikke hvad det kan skyldes, det kan ikke være ligament smerter?

Anmeld

6. maj 2011

CamillaValby

BigBabyWish skriver:

Hejsa..

Har du ikke været til jordemoder og kan komme i direkte kontakt med hende, måske?

Jeg ved desværre ikke hvad det kan skyldes, det kan ikke være ligament smerter?

Hov det glemte jeg da at skrive på hihi

Men jeg kan først træffe dem på tirsdag Prøvede også at kigge på nettet om der ikke var en smut vej men det var der desværre ikke

Anmeld

6. maj 2011

Holbæktrunten

Kan ikke rigtig hjælpe dig, andet end at jeg ikke umiddelbart tror at det er noget alvorligt ()

MEN jeg synes at du fortsat skal kime din læge ned... Kan ikke passe at du ikke kan få fat i ham på et eller andet tidspunkt, og få en akut tid... Og hvis det fortsætter og du af uransagelige årsager ikke kan blive undersøgt, så ring til vagtlægen efter kl 16

Anmeld

6. maj 2011

Filippa & Liva

CamillaValby skriver:

Hov det glemte jeg da at skrive på hihi

Men jeg kan først træffe dem på tirsdag Prøvede også at kigge på nettet om der ikke var en smut vej men det var der desværre ikke

Nå, for søren... Øv!

Jeg tror nu umiddelbart ikke du skal være bekymret, jeg oplever også af og til smerter enten i den ene eller anden side af underlivet og maven men det går over igen.

Hvis det er vedvarende eller bliver værre skal du selvfølgelig undersøges nærmere, men måske det bare er fordi din krop rigtig gør klar til at maven skal til at vokse sig stor.

Anmeld

6. maj 2011

CamillaValby

Holbæktrunten skriver:

Kan ikke rigtig hjælpe dig, andet end at jeg ikke umiddelbart tror at det er noget alvorligt ()

MEN jeg synes at du fortsat skal kime din læge ned... Kan ikke passe at du ikke kan få fat i ham på et eller andet tidspunkt, og få en akut tid... Og hvis det fortsætter og du af uransagelige årsager ikke kan blive undersøgt, så ring til vagtlægen efter kl 16

De har kun åbent mellem 8-9 og det er bare så umuligt at komme igennem

Hvis det forsætter så ringer jeg til vagtlægen tak

Anmeld

6. maj 2011

CamillaValby

BigBabyWish skriver:

Nå, for søren... Øv!

Jeg tror nu umiddelbart ikke du skal være bekymret, jeg oplever også af og til smerter enten i den ene eller anden side af underlivet og maven men det går over igen.

Hvis det er vedvarende eller bliver værre skal du selvfølgelig undersøges nærmere, men måske det bare er fordi din krop rigtig gør klar til at maven skal til at vokse sig stor.

Det kan du selvfølgelig have ret i

Jeg har bare oplevet ligasmerter helt fra starten. Men måske er det bare fordi baby er begyndt at fylde lidt mere kombineret med bækkenløsning.

Ser lige hvad der sker de næste par timer og hvad min gyno evt. siger

Takker

Anmeld

6. maj 2011

Holbæktrunten

CamillaValby skriver:

De har kun åbent mellem 8-9 og det er bare så umuligt at komme igennem

Hvis det forsætter så ringer jeg til vagtlægen tak

Jeg ville stadig ringe til sekretæren, og bede om en akut-tid... Eller som minimum at blive ringet op af en læge...

Anmeld

6. maj 2011

Sof

Dem havde jeg også med min datter og det viste sig at være ligamentsmerter og plukveer i en god blanding. Det gjorde hamrende ondt, men det skadede ikke andet end det jeg lige havde fat i når det kom 

Men hvis du er utryg ved det, så få fat i din læge, vagtlægen vil nok sige nogenlunde det samme som hospitalet og vil ingen høre, så smut en tur på skadestuen, det gjorde jeg da jeg ventede min datter, dog pga. blødning, men der var det også for tidligt med FG, så tog på skadesuen og de sendte mig så til en akut scanning og så blev jeg tilknyttet FG derfra, så der var jeg tilknyttet allerede fra uge 18 mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.