Selv dyremødre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

SussieThyssen

....kan have deres hyr med at få ungerne til at blive hvor de skal være

Synes lige jeg vil dele denne her med jer..den gav lige mig et herligt morgengrin.

Kærligst
Sussie

http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=1975891436074&comments

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Synes lige jeg vil dele denne her med jer..den gav lige mig et herligt morgengrin.

Kærligst
Sussie

Haha, hvor er det kært!
Og stakkels kattemor, hun har da fast arbejde i maaaange timer... 

Anmeld

6. maj 2011

Janni.

Åh ja, jeg har da også lige et billede med kommende "familie" forøgelse på vores terasse. For dem der ikke kan se det, så er det en solsort i redden. Vil ikke gå for tæt på, sæt jeg forstyrrer hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2011

Vial

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Årh, den er sød og god. Kunne godt være herhjemme fra - bare med babyer (der lige har lært at komme rundt i hele huset).

Har snuppet den til min facebook

Anmeld

6. maj 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Åh ja, jeg har da også lige et billede med kommende "familie" forøgelse på vores terasse. For dem der ikke kan se det, så er det en solsort i redden. Vil ikke gå for tæt på, sæt jeg forstyrrer hende 

Ei..altså...sikke et sted at få børn 

Vi har skovduer i vores have..og skovduer er IKKE opfindere af den dybe tallerken.
For det første så er deres reder det rene juks..5 pinde og de tror der er en rede.
For det andet, så er de så små, at når duemor lægger sig til rette, så stikker måsen ud over, og bingo, så ryger æggene IKKE ned i reden, når hun lægger dem, men direkte ned på jorden.
Det undrer mig, at de overhovedet overlever som art

Iøvrigt fint lille kustværk, den rede der

Anmeld

6. maj 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Ei..altså...sikke et sted at få børn 

Vi har skovduer i vores have..og skovduer er IKKE opfindere af den dybe tallerken.
For det første så er deres reder det rene juks..5 pinde og de tror der er en rede.
For det andet, så er de så små, at når duemor lægger sig til rette, så stikker måsen ud over, og bingo, så ryger æggene IKKE ned i reden, når hun lægger dem, men direkte ned på jorden.
Det undrer mig, at de overhovedet overlever som art

Iøvrigt fint lille kustværk, den rede der

Det er en rede fra sidste år som hun har "overtaget" så hun kan ikke selv tage krediten for mesterværket 

Tænk jeg troede skovduer var klogere end som så 

Anmeld

6. maj 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Det er en rede fra sidste år som hun har "overtaget" så hun kan ikke selv tage krediten for mesterværket 

Tænk jeg troede skovduer var klogere end som så 

Ja, det troede jeg også, men da vi boede i Slagelse havde vi et skovduepar, der var nøjagtigt lige så tumbede til det med reder, og som gjorde det samme...og da vi så flyttede herover, gentog det sig, så jo..skovduer er vist ret så "alternativt begavede"

Hvilken fugl har så oprindeligt lavet reden hos dig?

Anmeld

6. maj 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Ja, det troede jeg også, men da vi boede i Slagelse havde vi et skovduepar, der var nøjagtigt lige så tumbede til det med reder, og som gjorde det samme...og da vi så flyttede herover, gentog det sig, så jo..skovduer er vist ret så "alternativt begavede"

Hvilken fugl har så oprindeligt lavet reden hos dig?

Den blev godt nok lavet af en solsort, dog for 2 år siden  Om det er den samme solsort tror jeg næppe, men skal ikke kunne sige det - de ligner jo hinanden allesammen 

Anmeld

6. maj 2011

Mamalou

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Det er næsten synd for den stakkels kattemor... Sød video

Anmeld

6. maj 2011

Nessie

Ha ha, den stakkels kat får da ikke problemer med at tabe de ekstra graviditetskilo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.