Morsdag's kagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Carl-Emil's mor

I og med min mor ikke arbejder om søndagen syntes jeg at hun skulle have sin kage idag på sit arbejde  Det lykkedes mig dog at brænde mig på min fondante på 4 fingre på højre hånd ( er selvfølgelig højrehåndet) mens jeg var igang med at lave blomster så 2,5 timer under lunken vand også kunne jeg fortsætte, også op kl 5 imorges for at sætte den sammen  

Bundene er lækker chokoladebund en sød bruge herinde gav mig opskriften på jord, så er der jordbærchokoladecrem i og skovbær crem, SÅ lækkert

Inspirationen er tyv stjålet fra en dygtig kagekone herinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

malliebooh

Elmer&Amy skriver:

I og med min mor ikke arbejder om søndagen syntes jeg at hun skulle have sin kage idag på sit arbejde  Det lykkedes mig dog at brænde mig på min fondante på 4 fingre på højre hånd ( er selvfølgelig højrehåndet) mens jeg var igang med at lave blomster så 2,5 timer under lunken vand også kunne jeg fortsætte, også op kl 5 imorges for at sætte den sammen  

Bundene er lækker chokoladebund en sød bruge herinde gav mig opskriften på jord, så er der jordbærchokoladecrem i og skovbær crem, SÅ lækkert

Anmeld

6. maj 2011

TheLittleOne

Elmer&Amy skriver:

Hvor er den fin

Håber alle fingre sidder fast i nu :p

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

TheLittleOne skriver:

Hvor er den fin

Håber alle fingre sidder fast i nu :p

haha tak tak den sidder der endnu men den er rimelig godt dækket af hvide brændvabler på blommerne på 4 fingre

Anmeld

6. maj 2011

TheLittleOne

Elmer&Amy skriver:

haha tak tak den sidder der endnu men den er rimelig godt dækket af hvide brændvabler på blommerne på 4 fingre

Øv bøv ... Ønsker dig god bedring

Anmeld

6. maj 2011

Angelspot

Hvor er den blevet flot trods handicap God bedring med fingrene og håber din mor satte pris på anstrengelsen!

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Iiiih hvor er I dog søde  

Hun satte kæmpe stor pris på den og alle hendes ansatte er helt i svime over den og en har lige spurgt om jeg tager imod bestillinger  synes det er så pinligt for så god er jeg slet slet slet ikke synes jeg så har sagt nej...

men de har nydt den derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.