Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I og med min mor ikke arbejder om søndagen syntes jeg at hun skulle have sin kage idag på sit arbejde Det lykkedes mig dog at brænde mig på min fondante på 4 fingre på højre hånd ( er selvfølgelig højrehåndet) mens jeg var igang med at lave blomster så 2,5 timer under lunken vand også kunne jeg fortsætte, også op kl 5 imorges for at sætte den sammen
Bundene er lækker chokoladebund en sød bruge herinde gav mig opskriften på jord, så er der jordbærchokoladecrem i og skovbær crem, SÅ lækkert
Inspirationen er tyv stjålet fra en dygtig kagekone herinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elmer&Amy skriver: I og med min mor ikke arbejder om søndagen syntes jeg at hun skulle have sin kage idag på sit arbejde Det lykkedes mig dog at brænde mig på min fondante på 4 fingre på højre hånd ( er selvfølgelig højrehåndet) mens jeg var igang med at lave blomster så 2,5 timer under lunken vand også kunne jeg fortsætte, også op kl 5 imorges for at sætte den sammen Bundene er lækker chokoladebund en sød bruge herinde gav mig opskriften på jord, så er der jordbærchokoladecrem i og skovbær crem, SÅ lækkert Inspirationen er tyv stjålet fra en dygtig kagekone herinde
Hvor er den fin
Håber alle fingre sidder fast i nu :p
TheLittleOne skriver: Hvor er den fin Håber alle fingre sidder fast i nu :p
haha tak tak den sidder der endnu men den er rimelig godt dækket af hvide brændvabler på blommerne på 4 fingre
Elmer&Amy skriver: haha tak tak den sidder der endnu men den er rimelig godt dækket af hvide brændvabler på blommerne på 4 fingre
Øv bøv ... Ønsker dig god bedring
Hvor er den blevet flot trods handicap God bedring med fingrene og håber din mor satte pris på anstrengelsen!
Iiiih hvor er I dog søde
Hun satte kæmpe stor pris på den og alle hendes ansatte er helt i svime over den og en har lige spurgt om jeg tager imod bestillinger synes det er så pinligt for så god er jeg slet slet slet ikke synes jeg så har sagt nej...
men de har nydt den derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128