lige et hurtigt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

loudam

Jeg er i uge 29+4 tredjegangsfødende... Vil høre om andre osse har plukveer der gør ondt... og i så fald hva vil i gøre hvis det er.. ?? Jeg startede igår formiddags med at have ondt, lidt feber agtigt, men ikke som sådan dårlig. nu er det så kommet igen her til morgen....

Vil bare været så træt af at belemre fødegangen unødigt...

men på den anden side vil jeg heller ikk risikere noget jo...

håber lige på et oar hurtige svar herinde...

louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Madam Blå

Hvis jeg var utryg ved det, så tror jeg, at jeg ville ringe til fødegangen. I håb om at de kunne berolige mig, eller bede mig komme ind til et tjek.

Anmeld

6. maj 2011

Muffinmus

Gå til din læge og få stickset din urin og se om det er blærebetændelse der er skyld i det?? Plukveer kan ikke være feber agtige...det lyder underligt,så det kan lægen lige snakke meddig om. FG er ikke til alm plukveer, det kan din læge lige så godt snakke om. Er du ved at gå i fødsel eller er der andet galt babyen eller lign.,så ring til FG, men plukveer kan din læge nu altså sagtens håndtere hvis det er. I hvert fald indtil i ligefår undersøgt om du skal have penicillin eller det bare er fordi barnet f.eks lige trykker et sted og aktiverer detpgaprovokation, det kan også sagtens ske.... Havde selv en halv million plukveer, især anden gang,men det sagde lægen absolut intet til. 

Så tjek med din læge først.

Anmeld

6. maj 2011

Madam Blå

MariaE skriver:

Gå til din læge og få stickset din urin og se om det er blærebetændelse der er skyld i det?? Plukveer kan ikke være feber agtige...det lyder underligt,så det kan lægen lige snakke meddig om. FG er ikke til alm plukveer, det kan din læge lige så godt snakke om. Er du ved at gå i fødsel eller er der andet galt babyen eller lign.,så ring til FG, men plukveer kan din læge nu altså sagtens håndtere hvis det er. I hvert fald indtil i ligefår undersøgt om du skal have penicillin eller det bare er fordi barnet f.eks lige trykker et sted og aktiverer detpgaprovokation, det kan også sagtens ske.... Havde selv en halv million plukveer, især anden gang,men det sagde lægen absolut intet til. 

Så tjek med din læge først.

Hvor dejligt at lægen kan tage sig af det - jeg er ikke selv så langt henne, at det er aktuelt, men min læge fortalte mig at var det noget graviditetsrelateret - med baby, plukveer, og lign. skulle jeg ringe til fødegangen efter 22. uge. Men min læge er vist ikke heeelt så god... Men godt at vide, for der er ingen grund til at kime FG ned i tide og utide

Anmeld

6. maj 2011

Muffinmus

Kristinav skriver:

Hvor dejligt at lægen kan tage sig af det - jeg er ikke selv så langt henne, at det er aktuelt, men min læge fortalte mig at var det noget graviditetsrelateret - med baby, plukveer, og lign. skulle jeg ringe til fødegangen efter 22. uge. Men min læge er vist ikke heeelt så god... Men godt at vide, for der er ingen grund til at kime FG ned i tide og utide

de fleste læger tager sig af småproblemer som plukveer osv..især når man skal have tjekket om der er noget i urinen eler ej.... Bluver de meget kraftige og fødselsagtige,såkan FG hjælpe med at køre en strimmelogså... Men generelt går man jo tilsin egen læge med de små ting også FG til de store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.