så kom glæden op igen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

liwsmor

jeg har bare lyst til fortælle alle det, har skrevet det på facebook og jeg har skrevet til min mor alle skal vide det,for jeg er bare så glad

igår grillede vi med nogen venner, og så blev"lille" pigen lidt sur så jeg gik op med hende hun faldt i søvn med det sammen, så tændte jeg tvét nej tænkte jeg det gider jeg ikke.. så tog jeg alle mine male ting fra og så begyndte jeg bare.. hold kæft hvor jeg glad, for jeg gjorder det, det gav mig glæde igen i livet, efter jeg gjordet det i 10 måneder...

havde bare lyst til sige det.. håber alle få en rigtigt dejlig dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

twinboys

liwsmor skriver:

jeg har bare lyst til fortælle alle det, har skrevet det på facebook og jeg har skrevet til min mor alle skal vide det,for jeg er bare så glad

igår grillede vi med nogen venner, og så blev"lille" pigen lidt sur så jeg gik op med hende hun faldt i søvn med det sammen, så tændte jeg tvét nej tænkte jeg det gider jeg ikke.. så tog jeg alle mine male ting fra og så begyndte jeg bare.. hold kæft hvor jeg glad, for jeg gjorder det, det gav mig glæde igen i livet, efter jeg gjordet det i 10 måneder...

havde bare lyst til sige det.. håber alle få en rigtigt dejlig dag

hvor er det dejligt for dig og blomsten er livet der vokser... Så så dejligt for dig og bliv endelig ved med at male

Majbritt

Anmeld

6. maj 2011

liwsmor

twinboys skriver:

hvor er det dejligt for dig og blomsten er livet der vokser... Så så dejligt for dig og bliv endelig ved med at male

Majbritt

tak .. ja skal jeg også, men det bare lige tiden ..

Anmeld

6. maj 2011

twinboys

liwsmor skriver:

tak .. ja skal jeg også, men det bare lige tiden ..

Kender det alt for godt har malet rigtig meget inden jeg fik drengene og nu ja der maler jeg kun sammen med dem i malebøger

Anmeld

6. maj 2011

liwsmor

twinboys skriver:

Kender det alt for godt har malet rigtig meget inden jeg fik drengene og nu ja der maler jeg kun sammen med dem i malebøger

ja det bare ikke det samme syntes jeg ikke.. men dejligt at der nogen der kan forstå en for nogen gange hvor jeg har sagt til nogen,  så der bare nogen siger: "hvorfor gør du det iikkke når lille pigen sover?", der jeg bare selv for træt og ville jo også hygge med manden..men det giver bare så meget smil at komme igang igen

Anmeld

6. maj 2011

twinboys

liwsmor skriver:

ja det bare ikke det samme syntes jeg ikke.. men dejligt at der nogen der kan forstå en for nogen gange hvor jeg har sagt til nogen,  så der bare nogen siger: "hvorfor gør du det iikkke når lille pigen sover?", der jeg bare selv for træt og ville jo også hygge med manden..men det giver bare så meget smil at komme igang igen

Jeg længes også efter det..

Anmeld

6. maj 2011

liwsmor

twinboys skriver:

Jeg længes også efter det..

kan jeg godt forstå. kender helt sikkert den følese

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.