Sådan mødes man udenom ungerne.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

An&Jo

Jeg har fået alt for meget kaffe idag og er derfor ikke træt overhovedet, så en fyr jeg har skrevet med en uges tid er på vej for at snakke og mødes og de om kemien er der.. Hans søn som bor ved ham er på forlænget weekend ved bedste så han er børnefri, min dreng sover så han opdager intet.. god måde at mødes uden at inddrage børnene før man ved om der er noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

camilla28

har oså fået for meet kaffe ,.. har gjort rent ved bedste sååå kaffen kom i en lind strøm

Anmeld

6. maj 2011

An&Jo

camilla28 skriver:

har oså fået for meet kaffe ,.. har gjort rent ved bedste sååå kaffen kom i en lind strøm

Jeg fik meget lidt søvn sidste nat fordi den første tand brød igennem.. så for at komme igennem projektskrivning med gruppen idag levede jeg på kaffe og det samme her til aften for at rette til osv.. men her har det også resulteret i St der er vasket tøj, ryddet op og gjort rent i hele hytten.. kaffe er en god energi kilde, men man kan godt få for meget..

Anmeld

6. maj 2011

camilla28

kan ikke rigtig rende rundt her og lave noget har 2 bør o en mand der sover

Anmeld

6. maj 2011

An&Jo

camilla28 skriver:

kan ikke rigtig rende rundt her og lave noget har 2 bør o en mand der sover

Øv da.. Min dreng sover heldigvis tungt så han hører hverken fjernsyn eller støvsuger så det er skønt, og det er på trods af at vi bor på kun 52kvm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.