du får en i måsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

camilla28

tænker jeg at for tit

'

min bøllemis på 2 år   er har selektiv hørelse '' tror hun kan mute mig

er desperat snart for jeg er led o ked af  hun ikke vil høre hvad sig siger skal lokke med alverdens dejlie lækkerrier for at hun endelig høre efter

nu har jeg prøvet 2 gange at hun var ved og blive kørt ned og det er bare for meget

'

'vis jeg siger nej eller viser hende hun ikke må  slår hun spytter eller charmer

det er ikke så slemt når far sier noget men det er ikke altid hun høre efter ham heller

så kære mødre

hjælp en mor som har lyst til og jrbbtmpvoærijuhitbemv  sit egen datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

camilla28

kom nuuu piger

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

er det ikke "bare" en hurdle man skal over? og så være MEGA konsekvent?

F.eks. ville jeg bestemt ikke tilbyde hende lækre sager eller vise hende at det går mig på for så vinder hun jo faktisk...

Jeg har ikke så mange kloge ord.. Laura er kun 14½ måned..

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

det har været sådan siden hun kunne gå .. prøver og være fast og  ingen  lokkemad men altså er desperat

Anmeld

5. maj 2011

Mi

Vi har haft tre stædige bananer herhjemme. Fra ca 2 års alderen har vi brugt at sætte vores piger ind på værelset hvis de bliver helt umulige. Vi lukker ikke døren og når den værste hysteri er ovre går vi ind og tilbyder at trøste dem. Det har virket fint. Ind i mellem er det jo også os voksnes skyld at de bliver hysteriske. Maja på 2½ blev rasende, hysterisk og fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde idag. Men det var fordi vi havde været ude at handle og hun ikke kom i seng til middag før meget sent. Så det er jo min skyld og så må jeg jo ligesom prøve at rumme det.

Held og lykke

www.stjerneleg.dk

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

Mi skriver:

Vi har haft tre stædige bananer herhjemme. Fra ca 2 års alderen har vi brugt at sætte vores piger ind på værelset hvis de bliver helt umulige. Vi lukker ikke døren og når den værste hysteri er ovre går vi ind og tilbyder at trøste dem. Det har virket fint. Ind i mellem er det jo også os voksnes skyld at de bliver hysteriske. Maja på 2½ blev rasende, hysterisk og fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde idag. Men det var fordi vi havde været ude at handle og hun ikke kom i seng til middag før meget sent. Så det er jo min skyld og så må jeg jo ligesom prøve at rumme det.

Held og lykke

www.stjerneleg.dk

hun er ikke hysterisk hun høre bare ikke efter

og timeout  er hun fuldstændig ligeglad med

Anmeld

5. maj 2011

Mi

camilla28 skriver:

hun er ikke hysterisk hun høre bare ikke efter

og timeout  er hun fuldstændig ligeglad med

Men hun er jo også kun to år, der er de stadig utrolig styret af deres impulser. Du kommer nok længst ved at aflede hende når det overhovedet er muligt. Om et års tid bliver hun sikkert meget nemmere at opdrage, for så forstår hun mere og vil være bedre istand til at udsætte sine behov og gå på kompromis

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

Mi skriver:

Men hun er jo også kun to år, der er de stadig utrolig styret af deres impulser. Du kommer nok længst ved at aflede hende når det overhovedet er muligt. Om et års tid bliver hun sikkert meget nemmere at opdrage, for så forstår hun mere og vil være bedre istand til at udsætte sine behov og gå på kompromis

jo men altså .. årh det er sååå frustrende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.