får man hængebryster af amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvornår skal man stoppe med at amme så man ikke får hængebryster .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Aves.

Man skal lade være med at blive gravid....amningen er ikke skyld i hængedutter...

Anmeld

5. maj 2011

Ayasmor

det er ikke amningen der giver dem, men graviditeten

Anmeld

5. maj 2011

mariamiss6

du får ikke hængebryster af amning, du får hængebryster af graviditeten, så du skulle være stopppet før du blev gravid

Det er hormonelt betinget igennem din graviditet hvad der sker med dine bryster....

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

mariamiss6 skriver:

du får ikke hængebryster af amning, du får hængebryster af graviditeten, så du skulle være stopppet før du blev gravid

Det er hormonelt betinget igennem din graviditet hvad der sker med dine bryster....

det er nemlig også det jeg fik at vide. MEN jeg havde SLET ikke hængebabser imens jeg var gravid men nuuuu .. 

Anmeld

5. maj 2011

Ranarupta

mariamiss6 skriver:

Anmeld

5. maj 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvornår skal man stoppe med at amme så man ikke får hængebryster .

Det er ikke amningen som gør det, men graviditeten, så amningen har ikke noget at sige. det er noget med hormonerne og de ting som sker med ens krop under graviditeten

Anmeld

5. maj 2011

Fenja09

Det er ikke amningen af dit barn som gør at du får hængende bryster - det er tyngdekraften  Det er lidt af en skrøne at brysterne kommer til at hænge fordi man ammer. Selve graviditeten kan gøre at elasticiteten i dit brystvæv kan bliver slappere, ikke amningen. Og så kommer det også an på hvor store/små bryster man har og om man er disponeret for "hængebryster".

/Fenja

Anmeld

5. maj 2011

mariamiss6

Maggieh skriver:

det er nemlig også det jeg fik at vide. MEN jeg havde SLET ikke hængebabser imens jeg var gravid men nuuuu .. 

meget muligt, men dine bryster begyndte at vokse, og lave mælk allerede mens du var gravid ikke

Ergo, er det graviditeten der er skyld i dine babser forandring

Anmeld

5. maj 2011

eElak

Mine hang sgu inden jeg blev gravid..... 

Jeg har ikke kunne gøre noget anderledes - de er bare sådan fra naturens side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.