SussieThyssen skriver:
Det bedste råd jeg kan give dig er først at se at komme til lægen og så tage det derefter et skridt af gangen.
Og så får du lige et knus med på vejen.

Så er der update fra mig..
og en god én.. 
Jeg ringede op på kommunen, men da der er stoppet for tilgang til samtlige læger her i kommunen skulle jeg bare ringe til en tilfældig læge..
Jeg ringede til den læge jeg engang har haft da jeg boede her førhen, og jeg fik en tid..
Jeg var IKKE gravid, men får dog stadig de der mærkelige "spark" i maven, lægen kan ikke forklare hvad det er, men tror måske det er mine tarme der rumsterer.. 
Derudover så har jeg blødt MEGET voldsomt de sidste dage, da vi aftalte at jeg skulle få min mens lidt før tid i forhold til den oprindelige plan for at se om den kom, og hvor meget der kom, og jeg tror sq aldrig jeg har blødt så meget før.. (klamt i know)
Jeg skal nu starte op på p-piller igen, og stopper de der småblødninger ikke, vil lægen muligvis hjælpe mig med at søge tilskud til en hormonspiral (tilskuddet er fordi at jeg er enlig, og at jeg muligvis ikke kan tåle den på grund af de mange hormoner, og så synes han det ville være træls for mig, at jeg skulle betale fuld pris for den nu hvor der er mulighed for et tilskud)
Men det er gode nyheder, for jeg er IKKE gravid, og min meget uegnede eks skal ikke være far..
ihvertfald ikke med mig.. ;D
Anmeld