Jeg har altså en temmelig distret gemal for tiden.
Hør nu bare her...
Sidste fredag skulle vi til bisættelse på sjælland.
Det var Niels' (min mands) gamle mormor på 82 der var død efter mange års sygdom.
Nå vi gør os klar, det pæne jakkesæt er taget frem, slips og nypudsede sko, mor her i det pæne tøj osv.
Vi drager af fra Nyborg..laaang vej til Nykøbing Sj. Men vejret var jo dejligt, og selvom anledningen var lidt trist, så glædede vi os alligevel til at se de dele af min mands familie, som vi ikke havde set længe.
Vel ankommen til Nykøbing, gør vi lige et kort pitstop ved en tank for at besøge det lille hus og den slags inden kirken, min mand går ind, kommer ud igen og siger:
- Gider vi køre hjem igen?? 
- Hvaaad???? Siger jeg en kende rundforvirret.
- Ja, siger han så, med et skævt grin, for at hente mine sko!
Eiii...så har manden glemt at skifte sko..og er kørt i sine sorte TRÆSKO!!!!
Må indrømme at jeg skraldgrinede.
Nå, heldigvis er de sådan nogle pæne og nye nogle i blødt sort læder med bagkap, men noget støvede var de jo.
SÅ siger jeg til ham, at han må gå ind på tanken og købe nogle vådservietter, så han kan få dem pudset lidt af, for der er jo ligesom ikke rigtigt noget at gøre ved det.
Men han var da bare ret smart, for han fik lige et par af de der voksservietter til bilen, og så blev de lige så fine som nye..og det var der ingen der lagde mærke til.
Meeen...han er nu blivet drillet grundigt med den historie.
Nå!
Så her til aften....der skulle han lave en pizza i ovnen til sønneke.
Vi skulle have smørrebrød.
De havde haft tilbud i vores Brugs på nogle gode købepizza'er så han skulle have en af dem.
Jeg var ovenpå og hente dyner ind eller sådan noget da det lyder op af trappen:
- Skaaaat...hvor længe skal en pizza have hvis man glemmer at tage plastikken af den???? 
Eiiii...igen......så havde han da lige glemt at pakke den ud og havde bare sat den ind i ovnen MED plastik på.
Hmmmm...og så var han endda så fræk at påstå at det var sønneke der havde distraheret ham med et af sine spil 
Så har jeg lige en distret mand??? 

Kærligst
Sussie
Anmeld