Det handler om hvad DU har det bedst med, ikke hvad andre synes du skal.. Min mor mente bestemt også jeg skulle amme for hver en pris og jeg føler selv jeg kæmpede det første døgn, men blev fysisk dårlig og havde allermest lyst til at smide hende væk når hun blev lagt til, ja det lyder ondt, men jeg blev så dårlig jeg ikke kunne være i min egen krop..
Jeg kunne ikke amme, og ingen kan forsåt hvorfor jeg har det sådan, kun Nick.. Utrolig nok.. Men ja, undskyld sproget, men skid på hvad andre sig og mener du skal og ikke skal..
Det er DIN krop det handler om, DIN psyske.. Ja måske det er bedst at amme børn, men den MME der er på gaden i dag er jo lavet til at dække spædbørns behov..
Hvis flaske er bedst for dig og dit barn så er det jo sådan.. Heller en glad mor med et barn der er glad, end en sulten unge der skriger 24/7 og en mor der er ved at gå neden om og hjem!
Alle børn bliver syge, om de så for MME eller bryst.. Du er den bedste mor for dit barn, men kan virkelig følge dig i hvad du siger. Og tillykke med prisen
Anmeld