Erfaring med trådhegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Mussen2

Er der nogen af jer som har erfaring med om trådhegn er udemærket som afspæring af en have? det drejer sig om ca 2 meter.  Jeger klar over at det kan forceres, men det kan alt hegn vel. Tænker bare om det er for let at forcerer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Lone Jakobsen

tænker du for et barn eller en hund?

Anmeld

7. maj 2011

Mussen2

nutche skriver:

tænker du for et barn eller en hund?

Barn

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

Mussen2 skriver:

Barn

nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men her kan hegnet sagtens holde den yngste på 1½ inde i haven, men de store på 6+ hopper selvfølgelig bare over. tror det afhænger lidt af hvordan du sætter det op. vi har "hønsetråd" og så er der en lav ligusterhæk bagved.

Anmeld

7. maj 2011

Mussen2

nutche skriver:

nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men her kan hegnet sagtens holde den yngste på 1½ inde i haven, men de store på 6+ hopper selvfølgelig bare over. tror det afhænger lidt af hvordan du sætter det op. vi har "hønsetråd" og så er der en lav ligusterhæk bagved.

Tror det må prøves: om ikke andet er det bedre end ingenting  Skal man bruge andet end de der jernstænger? Er det også bare dem man sætter i enderne?

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

Mussen2 skriver:

Tror det må prøves: om ikke andet er det bedre end ingenting  Skal man bruge andet end de der jernstænger? Er det også bare dem man sætter i enderne?

jo lige præcis. vi har sat en pæl i for hver meter.

Anmeld

7. maj 2011

Mussen2

nutche skriver:

jo lige præcis. vi har sat en pæl i for hver meter.

Super og mange tak for svar. Så vil jeg ud og købe pæle i morgen. Har nemlig tråd

Anmeld

7. maj 2011

Lone Jakobsen

hov, fik vist svaret forkert. man skal ikke bruge andet, du burde kunne sætte hegnet fast i pælene. men ellers kan lidt ståltråd bruges.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.