LouiseVous skriver:
Det har ikke den store betydning. Hvis det gælder en landsby udenfor? Ved ikk pt hvornår jeg vil flytte, men ska lige snuse lidt, og kommer nok til at skal køre til Odense for at læse videre. Men har bil så ingen problem.
Altså, jeg bor selv i Herrested, lidt udenfor Ørbæk.. Der er små 20 min i bil til Odense herfra, ikke så dyrt at bo her, det er godt nok en lidt mindre landsby hvor folk kender hinanden, og man hilser osv 
Men alt i alt er vi hammerglade for at bo her 
Hvis du vil have lidt hjælp er du velkommen til at skrive pb til mig, er født her på østfyn, men har boet i jylland nogle år og er selv lige flyttet tilbage hertil for et års tid siden, så det ligger stadig meget frisk i hukommelsen 
Hvad er prisleje? Hvor mange er i? Skal det være tæt på DP/VS, børnehave, skole, indkøb osv? Har i bil eller skal i have mulighed for off. transport?
Der er steder i Odense man kan sætte billigt i det, og man har alt lige ved hånden, men jeg selv personligt er slet ikke til en så stor by.. Hellere landet hvor alt er hyggeligt og alle smiler pænt 
Anmeld