boligselskaber i Nyborg/ omegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa Søde kvinder.

Er der ikke nogen af jer som kender til nogle boligselskaber i Nyborg og omegn? Gerne nogle selvskaber der udlejer rækkehuse??
Knus Louise Vous

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Worldwide

Hvor tæt på Nyborg?

Anmeld

5. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mileva skriver:

Hvor tæt på Nyborg?

Det har ikke den store betydning. Hvis det gælder en landsby udenfor? Ved ikk pt hvornår jeg vil flytte, men ska lige snuse lidt, og kommer nok til at skal køre til Odense for at læse videre. Men har bil så ingen problem.

Anmeld

5. maj 2011

AndreasMor84

Ved ik om de har noget i Nyborg, men prøv HD ejendomme

Anmeld

5. maj 2011

Manakauapo

www.fabbo.dk har lidt i Nyborg.

Men hvad søger du helt præcist? Bor i Nyborg og kunne måske godt lede lidt efter noget

Anmeld

5. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Solstråle2011 skriver:

Ved ik om de har noget i Nyborg, men prøv HD ejendomme

Er det salg eller leje?

Anmeld

5. maj 2011

mor til lille emma

LouiseVous skriver:

Hejsa Søde kvinder.

Er der ikke nogen af jer som kender til nogle boligselskaber i Nyborg og omegn? Gerne nogle selvskaber der udlejer rækkehuse??
Knus Louise Vous

Du må købe vores Vi bor i Munkebo og sætter det til salg nu, men vil du kun leje? og hvor lang tid?

Anmeld

5. maj 2011

Worldwide

LouiseVous skriver:

Det har ikke den store betydning. Hvis det gælder en landsby udenfor? Ved ikk pt hvornår jeg vil flytte, men ska lige snuse lidt, og kommer nok til at skal køre til Odense for at læse videre. Men har bil så ingen problem.

Altså, jeg bor selv i Herrested, lidt udenfor Ørbæk.. Der er små 20 min i bil til Odense herfra, ikke så dyrt at bo her, det er godt nok en lidt mindre landsby hvor folk kender hinanden, og man hilser osv

Men alt i alt er vi hammerglade for at bo her

Hvis du vil have lidt hjælp er du velkommen til at skrive pb til mig, er født her på østfyn, men har boet i jylland nogle år og er selv lige flyttet tilbage hertil for et års tid siden, så det ligger stadig meget frisk i hukommelsen

Hvad er prisleje? Hvor mange er i? Skal det være tæt på DP/VS, børnehave, skole, indkøb osv? Har i bil eller skal i have mulighed for off. transport?

Der er steder i Odense man kan sætte billigt i det, og man har alt lige ved hånden, men jeg selv personligt er slet ikke til en så stor by.. Hellere landet hvor alt er hyggeligt og alle smiler pænt

Anmeld

5. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

mor til lille emma skriver:

Du må købe vores Vi bor i Munkebo og sætter det til salg nu, men vil du kun leje? og hvor lang tid?

Smiler. Jeg vil ikk købe, eller jeg har ikke råd.
Så kun leje. Og det blir først efter marts næste år.

Anmeld

6. maj 2011

AndreasMor84

LouiseVous skriver:

Er det salg eller leje?

Leje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.