Frigg mangler autostol +9kg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

camilla28

camilla28 skriver:

stolen skal lige have med en klud hvilken jeg narturligvis vil gøre men ellers så fejler den ikke noget

ka vippes  så den lille ligger mere ned

bagslag bag på øøøh  er vist ikke så klog hihi men sarer som jeg har forstand  ... stolen er sidder fast med bilens sele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Zafir

camilla28 skriver:

bagslag bag på øøøh  er vist ikke så klog hihi men sarer som jeg har forstand  ... stolen er sidder fast med bilens sele

HUsbonni er lige gået kold - har været på nattevagt og kun sovet 2 timer i formiddags. Så jeg viser ham billederne i morgen. Syns den er ok fin ud. Men han bestemmer - jeg er jo 'bare' damen der siger, den ser fin ud... Du ved

Vender tilbage, når han har set billederne i morgen

Anmeld

5. maj 2011

camilla28

ja jeg kender det godt  neeeej see skat er den ikke bare uh åg iiihh aah

manden

jo men den kan ikke være i bilen eller lign

Anmeld

5. maj 2011

Zafir

camilla28 skriver:

ja jeg kender det godt  neeeej see skat er den ikke bare uh åg iiihh aah

manden

jo men den kan ikke være i bilen eller lign

Hehe... Jeg vil bare have en der kan sidde med en alm sele, for jeg vil gerne have at den skal kunne sidde i begge biler og det er kun den ene der har isofix... Og desuden så har jeg det bare sådan, at en sikkerhedssele er mest sikker, selvom det sikkert er noget pjat - men jeg har bare hørt om stole der har revet sig fri fra isofix... mmm... Så det er mit kriterie.

Men vender tilbage, i morgen i hvertfald.

Anmeld

7. maj 2011

Lenats31

Zafir skriver:

Hehe... Jeg vil bare have en der kan sidde med en alm sele, for jeg vil gerne have at den skal kunne sidde i begge biler og det er kun den ene der har isofix... Og desuden så har jeg det bare sådan, at en sikkerhedssele er mest sikker, selvom det sikkert er noget pjat - men jeg har bare hørt om stole der har revet sig fri fra isofix... mmm... Så det er mit kriterie.

Men vender tilbage, i morgen i hvertfald.

Hvor langt kan du strække budgettet?

Sikkerhedsmæssigt set er små børn 5 gange bedre beskyttet med en større bagudvendt nemlig. De koster ca 2500 kr for en selemonteret. Jeg tænker at når nu manden går højt op i låsemekanismer mm.  Jeg har ikke selv en til salg skal lige siges.

her et billed af en. Den står bomfast i en lille Peugeot 207

og der er masser af benplads foran den i denne bil. Drengen er 4 år og 105 cm høj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2011

2babygirls

Zafir skriver:

Hvem har en dejlig autostol (ikke for dyr) til salg, som Frigg kan bruge inden alt for længe.

Jeg søger en uden isofix.

Søde Zafir.. du kan sagtens købe en autostol med isofix, for du kan tage den ud af isofix basen og montere den med seler smart ikke !!! ren win-win, og isofixen er altså super sikker, bare rolig !!!
Fx. römer safefix 9-13kg med isofix kan bruges med og uden basen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.