Er det for tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej vi er et ungt par, som fik en dejlig dreng den 10 April 2010, og han har vært så nem så nem (: Nu hvor han er 13 mdr snakker vi om at vi godt kunne tænke os at han fik en lillesøster eller en lillebror? Er det fortidligt ? Vi skal osse tænke på at det tog 11 mdr sidste gang, så det slet ikk fordi det sker nu og her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Hej vi er et ungt par, som fik en dejlig dreng den 10 April 2010, og han har vært så nem så nem (: Nu hvor han er 13 mdr snakker vi om at vi godt kunne tænke os at han fik en lillesøster eller en lillebror? Er det fortidligt ? Vi skal osse tænke på at det tog 11 mdr sidste gang, så det slet ikk fordi det sker nu og her..

HVis det føles rigtigt i maven, er det nu det skal ske. Ellers skal man vente

Mærk efter, og snak om det. Det er kun jer selv der kender det helt rigtige svar

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

HVis det føles rigtigt i maven, er det nu det skal ske. Ellers skal man vente

Mærk efter, og snak om det. Det er kun jer selv der kender det helt rigtige svar

Vi har snakket om det nu og vil begynde efter den næste periode (:

Anmeld

5. maj 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Vi har snakket om det nu og vil begynde efter den næste periode (:

Nogen gange skal man bare lige sige det "højt". Sådan lige for at smage på det, og rigtig mærke efter om det nu også er en god ide

Dejligt du fandt ud af så hurtigt hvad det var/er det rette

Anmeld

5. maj 2011

anmaj

jeg vil også sige det skal føles rigtigt for jer..

men der kommer til her om 14 dages tid at være 22 mdr mellem vores søn og den lille der kommer,... vi synes det er helt perfekt.. og håber på det giver dem mulighed for at nyde hinanden...

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

jeg vil også sige det skal føles rigtigt for jer..

men der kommer til her om 14 dages tid at være 22 mdr mellem vores søn og den lille der kommer,... vi synes det er helt perfekt.. og håber på det giver dem mulighed for at nyde hinanden...

Vi har snakket om det et stykke tid, og blev enig, men ville bare hører andres meninger, ved godt a de ikk kommer til at betyde noget på vores beslutning.. Men gode råd er jo ikk dårligt (:

Anmeld

5. maj 2011

Fru'Rugaard

Uhh, jeg tror godt jeg ved hvem du er

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Uhh, jeg tror godt jeg ved hvem du er

Okay (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.