Hejsa tøser
Nu i min 3 graviditet døjede jeg rigtig tidlig med plukveer, og de er kun blevet hyppigere og hyppigere....
Idag mens vi går i kvickly oplever jeg at jeg får en plukvee, men som igen gør lidt avs (Har de gjort før, men ik noget jeg har bidt mærke i) men den jeg fik idag gik sku om i lænden, og sådan fortsatte det faktisk hele formiddagen.... Lagde mig så 3-4 timer på sofaen da vi kom hjem og det gik over.
Skulle så gå rundt og hente børn fordi manden var på job, og der startede det igen... Plukveer som gør en smule omdt og stråler om i lænden!
Har ALDRIG i mine tidligere graviditeter oplevet de går i lænden, er det noget jeg skal tage op med min Jm, eller bare lade det være? Får nu til aften stadig mange plukveer, men de gør ikke ondt og så længe jeg bare sidder ned så forbliver de foran....
Med in første søn gik jeg jo i fødsel i uge 28, og var indlagt 14 dage hvor de gentagende gange gav mig piller for at stoppe det, og det lykkedes til sidst, men de havde ikke troet jeg ville gå til længere end uge 32 ca...
Jeg er idag 25+1 og frygter jeg er på vej derhen af igen.... Ved jo godt hvordan alm veer føles og sådan er det slet ikke, bliver alligevel bare sådan lidt, Hmmm når de pludselig går i lænden bare jeg går lidt rundt.....
Anmeld