Så fik jeg sprøjten overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Pige1984

Så fik min mor givet mig den sprøjte med Pregnyl da hverken mig eller min kæreste kunne få os til det.....Lidt ondt gjorde det nu

Er der nogen der har prøvet Pregnyl og har haft bi virkninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

AnneH

Pige1984 skriver:

Så fik min mor givet mig den sprøjte med Pregnyl da hverken mig eller min kæreste kunne få os til det.....Lidt ondt gjorde det nu

Er det den til ægløsning??

Jeg tog den, men havde igen bivirkninger af den.

Anmeld

5. maj 2011

quindelist

Pige1984 skriver:

Uhh det er altså også en overvindelse første gang  Så godt du havde en til hjælp.

Men hvis nu ikke du havde haft en bagstopper i din mor, så er jeg HELT sikker på at du havde fået taget den selv, -man kan når man skal  -taler af erfaring, tager blodfortyndende 2 gange dagligt igennem hele graviditeten.

Anmeld

17. maj 2011

tralalej

Har været i behandling i ca. 3 måneder og har nu stukket mig selv over 100 gange - er "heldigvis" blevet stukket så meget gennem mit liv, at der ikke er nogen somhelst frygt for nåle :-)

Jeg tager nemlig også blodfortyndende to gange dagligt. Quindelist, må jeg høre dig hvad du tager helt præcist? Synes ikke lægerne er så vant til at behandle "sådan nogen som os" ;-)

Og kan så trøste dem der skal stikke sig selv med puregon og ovitrelle, at det faktisk ikke kan mærkes - men alt er jo nok relativt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.