banaman89 Er indlagt :( opdatering 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

Hej alle sammen endelig noget gode nyheder. efter sidst jeg lige havde skrevet at de skulle overflyttes til rishospitalet, hvor han fik lavet et lille hul og fik det blod ud der sad inde i hovede på den lille fyr, og alt gik som det skulle så super dejligt og de er nu tilbage på esbjergs sygehus... og i overmorgen skal han scannes igen og se om alt er som det skal være nu håber de bare på der ikke kommer men efter alt det her men han bliver en sund og rask dreng igen

KÆMPE KRAMMER TIL DEN LILLE FAMILIE

Hurra..og masser af krydsede fingre for at det endelig går den rigtige vej.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

twinboys

Dejlig update...

Håber at der ingen mén er...

Tanker til den lille familie

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

Endelig en smule positive nyheder!

krydser fingre for at de kommer sig ovenpå den forfærdelige oplevelse!

Anmeld

5. maj 2011

LotteGabriella

ååh det lyder sgu dejligt, håber på at det går den rigtige vej fra nu af

Anmeld

5. maj 2011

Carina1977

Åhh hvor er jeg bare glad for at høre, at det er bedre nyheder denne gang. Håber på det bedste  

Anmeld

5. maj 2011

Mullemus86

Fantastisk update..! Håber at scanningen er god og at han bliver frisk in no time

Anmeld

5. maj 2011

Troldepussen

B&J skriver:

Hej alle sammen endelig noget gode nyheder. efter sidst jeg lige havde skrevet at de skulle overflyttes til rishospitalet, hvor han fik lavet et lille hul og fik det blod ud der sad inde i hovede på den lille fyr, og alt gik som det skulle så super dejligt og de er nu tilbage på esbjergs sygehus... og i overmorgen skal han scannes igen og se om alt er som det skal være nu håber de bare på der ikke kommer men efter alt det her men han bliver en sund og rask dreng igen

KÆMPE KRAMMER TIL DEN LILLE FAMILIE

Dejligt med lidt positivt nyt fra den lille familie... Håber så meget at deres lille super trold af en dreng kommer sig helt uden men.

Anmeld

5. maj 2011

Lone Jakobsen

suuuper dejligt med posetiv opdate

Anmeld

5. maj 2011

Isabella_mor

Dejligt med lidt godt nyt...

håber det fortsætter sådan 

Anmeld

5. maj 2011

Rosa

Endelig gode nyheder - det har godt nok været en ordentlig omgang  Jeg håber på flere positive updates 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.