Første scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Annemor...

Hej

Vil gerne høre hvornår I var til scanning og hvornår I fik besked om at I skulle til scanning.

Er selv i uge 10 og venter virkelig bare på brevet kommer hvor der står at jeg skal til scanning. Skal jo finde ud af om der er en eller to

Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

CamillaValby

Annemor... skriver:

Hej

Vil gerne høre hvornår I var til scanning og hvornår I fik besked om at I skulle til scanning.

Er selv i uge 10 og venter virkelig bare på brevet kommer hvor der står at jeg skal til scanning. Skal jo finde ud af om der er en eller to

Anne

Hvor har du ønsket at føde?

Jeg kunne enten vælge mellem at vente på brev eller selv bestille tiden på en hjemmeside, jeg valgte det sidste og var afsted da jeg var 13+ et eller andet

Jeg ville ringe til dem for du må ikke være længere end 13+6 for at de skal kunne måle nakkefolden

Anmeld

5. maj 2011

twinny

jeg blev da jeg var 12+5, tror jeg...  Det var på Herlev og jeg skulle selv ringe og bestille en tid.

Anmeld

5. maj 2011

Annemor...

Jeg skal føde i Aalborg

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Jeg fik brevet da jeg var 10+4 to uger før scanningen, hvor jeg så var 12+4

Anmeld

5. maj 2011

Annemor...

Secrets skriver:

Jeg fik brevet da jeg var 10+4 to uger før scanningen, hvor jeg så var 12+4

Øv, så skal jeg vente en uge mere nok. problemet er bare at jeg snart ikke kan skjule det mere

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Annemor... skriver:

Øv, så skal jeg vente en uge mere nok. problemet er bare at jeg snart ikke kan skjule det mere

Ellers kan du jo købe en tryghedsscanning hos privatklinik? Det plejer man at kunne få ret billigt inden 12. uge

Anmeld

5. maj 2011

chael

Annemor... skriver:

Hej

Anne

På Hillerød hospital skal man selv bestille tid til NF.

Mener også man skal på Herlev, Glostrup osv, altså de hospitaler der ligger i Region Hovedstaden.

På Hillerød bestiller man efter NF, tid til MD, når man er færdig med NF'en.

*CAmilla 19+1

Anmeld

5. maj 2011

Annemor...

opper lige

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

Annemor... skriver:

Hej

Anne

Jeg var til NF da jeg var 12+6 Og jeg skulle selv bestille scanningen på nettet. Blev dog nødt til at ringe til ambulatoriet, da jeg fik en tid i uge 10, hvilket er for tidligt. Så ordnede de det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.