Hader kæresten! Enlig økonomi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det ligger rigtigt? Den rigtige kategori "Min kæreste er en stor led nar jeg håber han bliver ramt af en bus" synes ikke at findes.

Jer der er enlige, hvordan klare i at betale husleje, børnehave, dagpleje osv?

Og han er skredet for god- men vil ikke flytte sin adr, ej heller hjælpe med regningerne.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har jo ikke alle de penge, pt går jeg hjemme med baby og får penge af kommunen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Ved ikke om det ligger rigtigt? Den rigtige kategori "Min kæreste er en stor led nar jeg håber han bliver ramt af en bus" synes ikke at findes.

Og han er skredet for god- men vil ikke flytte sin adr, ej heller hjælpe med regningerne.

Hvad kan jeg gøre? Jeg har jo ikke alle de penge, pt går jeg hjemme med baby og får penge af kommunen.

gå ned til bogerservice (der hvor man ændre addresse) og sig til ham at i er gået fra hinanden og han ikke bor der mere, så kan de slette ham.

Anmeld

5. maj 2011

Lillefe

Jeg ville først gå ned på kommunen og sige det, og hvis ikke det hjalp måske politiet.?

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

metteswn skriver:

gå ned til bogerservice (der hvor man ændre addresse) og sig til ham at i er gået fra hinanden og han ikke bor der mere, så kan de slette ham.

Havde ellers læst mig til at jeg ikke kan få ham slettet uden han selv siger god for det, hvilket han ikk vil selv om han selv har valgt at gå. Men det kan jeg så sagtens?

Anmeld

5. maj 2011

mn

Anonym skriver:

Havde ellers læst mig til at jeg ikke kan få ham slettet uden han selv siger god for det, hvilket han ikk vil selv om han selv har valgt at gå. Men det kan jeg så sagtens?

vi fik et brev om at der boede en mere i lejligheden end kæresten og jeg, hvor jeg ringede og sagde det gør der altså ikke det er den tidligere person som boede her og jeg vidste ikke hvor han boede nu, så sagde hun okay så sletter jeg ham lige og skriver han står med ukendt addresse.

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Damn hvor er det hårdt synes jeg. Men det lyder til at det er kommunen jeg skal have fat i. Fatter bare slet ikke jeg skal til at være alene.  Altid.

Anmeld

5. maj 2011

vanilla

Anonym skriver:

ar selv prøvet det og de var utrolig hjælpsomme på kommunen.. de fik hans nr og ringede til ham og sagde hvis ikke han kom ned inden dagen efter og flyttede den ville de kontakte politit som så ville hente ham og få ham til det.. så bare kontakt din kommune

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

har intet svar men ville bare lige smide sådan et:

Anmeld

5. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Du trænger vist til en krammerJeg vil også mene at du skal ned til kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.