Varer fra Ej sikke lej lagersalg ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

bullerbassen

Hej Piger

Håber I kan hjælpe - var jo til ESL lagersalg i Aarhus  Idag har Silas så et par fløjlsoveralls på jeg købte men øv øv syningerne ved knap hullerne er gået helt op

Kan man mon kontakte dem ellers er det bare ærgelig når det er lagersalgs varer ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Anirak

Jeg ville helt sikkert kontakte dem. Det skader i hvert fald ikke.

Anmeld

12. maj 2011

*A*

bullerbassen skriver:

Hej Piger

Håber I kan hjælpe - var jo til ESL lagersalg i Aarhus  Idag har Silas så et par fløjlsoveralls på jeg købte men øv øv syningerne ved knap hullerne er gået helt op

Kan man mon kontakte dem ellers er det bare ærgelig når det er lagersalgs varer ???

Jeg har også købt et par fløjlsbukser på lagersalget, som er gået op i syningerne... Jeg sendte en mail til: sophie@ejsikkelej.dk

Hun sender et gavekort til mig, da hun ikke kan sende et par nye bukser, da alle lagersalgs varerne er pakket væk...

Anmeld

12. maj 2011

bullerbassen

*A* skriver:

Jeg har også købt et par fløjlsbukser på lagersalget, som er gået op i syningerne... Jeg sendte en mail til: sophie@ejsikkelej.dk

Hun sender et gavekort til mig, da hun ikke kan sende et par nye bukser, da alle lagersalgs varerne er pakket væk...

Hej

Ok det vil jeg da prøve . Jeg købte 2 par et han kan passe nu og et par i næste str. Og han har kun haft dem på den ene gang. Er dine også gået i syningen oppe ved knapperne ???

Anmeld

12. maj 2011

*A*

bullerbassen skriver:

Hej

Ok det vil jeg da prøve . Jeg købte 2 par et han kan passe nu og et par i næste str. Og han har kun haft dem på den ene gang. Er dine også gået i syningen oppe ved knapperne ???

De er gået i syningerne ved knæet. En fra min mødregruppe har også reklameret over en body hun havde købt på lagersalget.

Anmeld

12. maj 2011

bullerbassen

*A* skriver:

De er gået i syningerne ved knæet. En fra min mødregruppe har også reklameret over en body hun havde købt på lagersalget.

ok tak - har prøvet at sende hende en mail . Det er syningen ved knap hullerne - det er simpelthen gået op efter knapperne er blevet åbnet.

Nu må vi se hvad de siger - tak for hjælpen . Viste ikke om man kunne reklamere over lagersalgs varer

Anmeld

12. maj 2011

*A*

Hende fra min mødregruppe får tilsendt en ny body, da de tilfældigvis havde et par stykker liggende på kontoret...

Det var via Facebook at jeg fandt ud af at man kunne reklamere..

Se her

Anmeld

12. maj 2011

bullerbassen

*A* skriver:

Hende fra min mødregruppe får tilsendt en ny body, da de tilfældigvis havde et par stykker liggende på kontoret...

Det var via Facebook at jeg fandt ud af at man kunne reklamere..

Se her

Super har sendt hende en mail - er godt nok medlem af gruppen og havde faktisk også tænkt på at skrive derinde men glemte det igen. Så godt du lige skrev

Anmeld

12. maj 2011

*A*

bullerbassen skriver:

Super har sendt hende en mail - er godt nok medlem af gruppen og havde faktisk også tænkt på at skrive derinde men glemte det igen. Så godt du lige skrev

Anmeld

12. maj 2011

bullerbassen

*A* skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.