Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KÆMPE stort tillykke herfra
wow 4 år kan godt forstå I er glade fantastisk at I har holdt ud og ved så længe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort stort tillykke og held og lykke med graviditeten
www.stjerneleg.dk
mortilfreja skriver: Hvor er det viiiildt.. Har her i formiddags testet positiv.. Kan slet ikke fatte det.. Vi har kæmpet i over 4 år og har fået at vide at min kærestes sædkvalitet er ringe men alligevel er der en "øko"- baby til os WUUUUUHUUUUU...!!! Til jer herinde som jeg er ven med på facebook - Tys tys for ingen får noget at vide før jeg har set bebs med egne øjne Måtte bare lige dele det med jer skønne kvinder herinde Kram
Hvor er det viiiildt..
Har her i formiddags testet positiv..
Kan slet ikke fatte det.. Vi har kæmpet i over 4 år og har fået at vide at min kærestes sædkvalitet er ringe men alligevel er der en "øko"- baby til os
WUUUUUHUUUUU...!!!
Til jer herinde som jeg er ven med på facebook - Tys tys for ingen får noget at vide før jeg har set bebs med egne øjne
Måtte bare lige dele det med jer skønne kvinder herinde
Kram
stort tillykke !!!
Wampires skriver: KÆMPE stort tillykke herfra wow 4 år kan godt forstå I er glade fantastisk at I har holdt ud og ved så længe
Har oz været en hård kamp.. Og så kom brugerbetalingen så lige oven i på fertilitetsbehandling så havde næsten opgivet..
Men har egentlig heller ik tænkt så meget over at skulle være gravid det sidste stykke tid for vi er lige flyttet så der har været masser af andet at tænke på
venter lige med lykkeønskningerne til du har se øko spiren men pøj pøj
Hvor fantastisk for jer!
Tillykke.
WOW hvor vildt! Kæmpe tillykke til Jer
Hvor fantastisk! Rigtig hjertelig tillykke med det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128