Jer der er fuldtidssygemeldt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Ryberg

Heidi-ra skriver:

Jeg har været fuldtidssygemeldt siden januar og jeg har været med oppe og handle stort set hver dag .. Jeg har dog ladet min kæreste bære poser osv ud fra butikken og bære heller ikke rundt på kurven i butikken...

Sidder ikke isoleret herhjemme bare fordi jeg er sygemeldt men gøre det jeg kan uden at få ondt, laver dog ikke de ting jeg bliver anbefalet IKKE at gøre .. men de opfordre jo også en til at bevæge sig så meget man kan..

Der er jo stor forskel på at være på arb 7 timer om dagen og at gå en lille tur på et kvarter hvorefter man kan slappe af(:

præcis... og du er jo netop opmærksom på ikke at "forhale" det du er sygemeldt for.... og så længe man ikke gør det kan man gøre lige hvad man har "lyst til"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Chr-Hei

MoarJ skriver:

Det er jo meget forskelligt hvad man er sygemeldt for i graviditeten og hvad man kan... 

Har du skulle give kopi af din vandrejournal til jobcenter eller kommune? 

Ja det er selvfølgelig rigtigt (: Neej har jeg ikke men min læge har skullet udfylde nogle papire til dem ..

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

Nej jeg er ikke sygemeldt pga. graviditet lige nu... fødte for et år siden (om 2 dage ) ..

Men lige nu er jeg på "pause/sygemeldt" fra min revalidering... pga. gener/belastninger efter min graviditet som gjorde at jeg ikke kunne færdiggøre min praktik... startede ellers op i februar i praktik... det er bare øv...

Så har indtil september til at få rettet op på mine rygproblemer/smerter .... hvor jeg så skal starte op igen...

Hvad er dine gener ?

Øv hvor er det træls med ryggen... Døjer selv med ryggen af og til... 

Jeg lider af døgnkvalme og opkast, min jordemoder siger det er hyperemisis jeg har... 

Jeg ligger stort set i sengen hele dagen, og render og kaster op... Nogen dage kan jeg godt være oppe selvom jeg skal rende, det er meget forskelligt, for det meste i sengen... Om aften kan jeg i det mindste sidde sammen med min datter og kæreste og være der for dem... 

Har døjet med blødninger fra 12+5 og frem til omkring 17/18 uge.. Har fået besked af lægen om ikke at lave for meget, for at skåne mig selv og for ikke at blødningerne skal starte igen.. 

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Heidi-ra skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt (: Neej har jeg ikke men min læge har skullet udfylde nogle papire til dem ..

Det skulle min læge også.. Så er det måske ikke sikkert de skal have en kopi alligevel. 

Anmeld

5. maj 2011

Chr-Hei

MoarJ skriver:

Det skulle min læge også.. Så er det måske ikke sikkert de skal have en kopi alligevel. 

Det har jeg i hvertfald ikke skulle .. Det eneste de har fået er den fra lægen også har jeg skulle udfylde noget gennem min chef med min sidste arbejdsdag og det var det

Anmeld

5. maj 2011

Ryberg

MoarJ skriver:

Øv hvor er det træls med ryggen... Døjer selv med ryggen af og til... 

Jeg lider af døgnkvalme og opkast, min jordemoder siger det er hyperemisis jeg har... 

Jeg ligger stort set i sengen hele dagen, og render og kaster op... Nogen dage kan jeg godt være oppe selvom jeg skal rende, det er meget forskelligt, for det meste i sengen... Om aften kan jeg i det mindste sidde sammen med min datter og kæreste og være der for dem... 

Har døjet med blødninger fra 12+5 og frem til omkring 17/18 uge.. Har fået besked af lægen om ikke at lave for meget, for at skåne mig selv og for ikke at blødningerne skal starte igen.. 

hold da op.. det lyder ikke særlig rart! og du er kun halvvejs? det med opkastningerne og det, er det noget der vil blive bedre jo længere du kommer hen?

og lad os så håbe at du ikke kommer til at bløde mere!!

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

hold da op.. det lyder ikke særlig rart! og du er kun halvvejs? det med opkastningerne og det, er det noget der vil blive bedre jo længere du kommer hen?

og lad os så håbe at du ikke kommer til at bløde mere!!

Bestemt ikke rart... 

Da jeg ventede Julie havde jeg kvalme og opkast helt frem til fødslen... Så frygter det er det samme denne gang... Håber virkelig det stopper snart... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.