Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg lige ordnet værelset så nu er det helt færdigt det mangler bare en baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor fint....
er vild med dit rim
twinboys skriver: hvor fint.... er vild med dit rim
Mange tak for det, rimet er tyv stjålet, men hva pokker det passer bare så godt ind
Tropez skriver: Mange tak for det, rimet er tyv stjålet, men hva pokker det passer bare så godt ind
det er da også ok ik
Hvor er det fint! Og rigtig fine vægmalerier!
hvor er det flot.. nu er jeg jo lidt nysgerrig.. Hvor har du fået lavet det print ? Har en tekst jeg gerne vil ha op på hendes væg
TbCp skriver: Hvor er det fint! Og rigtig fine vægmalerier!
Mange tak for det
LenaJohansen skriver: hvor er det flot.. nu er jeg jo lidt nysgerrig.. Hvor har du fået lavet det print ? Har en tekst jeg gerne vil ha op på hendes væg
Jeg har en projekter som vi satte til computeren, og så er der ellers blevet tegnet op efter det, med en sprittus, det tar lidt tid og kan være lidt hårdt men det er det hele værd i sidste ende
Tropez skriver: Jeg har en projekter som vi satte til computeren, og så er der ellers blevet tegnet op efter det, med en sprittus, det tar lidt tid og kan være lidt hårdt men det er det hele værd i sidste ende
nåh okay, øv øv Det har jeg så ikke lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128