Altså for h...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Gaia

så brækkede min datter på 1 år, hendes skinneben og lægben i fredags henne i vuggestuen. Noget med at hun er væltet ned over en skammels jern ben. Øv oss hun havde ellers lige teget hendes første 7 skridt uden støtte og hun elsker at gå med hende gåvogne...De er så midlertidigt pakket ned for ikke at friste hende. Hun må jo ikke støtte for meget på benet.

Hun har allerede fundet en måde at kravle med gipsen på og hun kan stå op ad ting, hvor hun slev trækker sig op. Selvom hun ikke skal det sidste, kan jeg ikke lade være med at være skide stolt af hende. Synes hun tager dte helt fantastisk flot. Det skære dog i hjertet når hun gerne vil op og gå som de andre i vuggestuen, og hun prøver og prøver, men ikke kan.. Det gør altså ondt i mit hjerte

Nå men hendes brud er heldigvis et fin et af slagsen. Det går på skrå gennem begge knogler. Vi fik at vide at vi nok skal regne med gips i 3 uger. Vi skal til kontrol og røntgen her på onsdag. Så spændt på hvordan det ser ud...forhåbentlig meget bedre.

Har nogle af jer oplevet det samme? Og hvor lang tid gik der før gipsen kom af og jer som måske har en lige så lille størrelse som jeg som lige var begyndt at gå, hvor længe gik der fra gipsen kom af til han/hun gik igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

2babygirls

Gaia skriver:

så brækkede min datter på 1 år, hendes skinneben og lægben i fredags henne i vuggestuen. Noget med at hun er væltet ned over en skammels jern ben. Øv oss hun havde ellers lige teget hendes første 7 skridt uden støtte og hun elsker at gå med hende gåvogne...De er så midlertidigt pakket ned for ikke at friste hende. Hun må jo ikke støtte for meget på benet.

Hun har allerede fundet en måde at kravle med gipsen på og hun kan stå op ad ting, hvor hun slev trækker sig op. Selvom hun ikke skal det sidste, kan jeg ikke lade være med at være skide stolt af hende. Synes hun tager dte helt fantastisk flot. Det skære dog i hjertet når hun gerne vil op og gå som de andre i vuggestuen, og hun prøver og prøver, men ikke kan.. Det gør altså ondt i mit hjerte

Nå men hendes brud er heldigvis et fin et af slagsen. Det går på skrå gennem begge knogler. Vi fik at vide at vi nok skal regne med gips i 3 uger. Vi skal til kontrol og røntgen her på onsdag. Så spændt på hvordan det ser ud...forhåbentlig meget bedre.

Har nogle af jer oplevet det samme? Og hvor lang tid gik der før gipsen kom af og jer som måske har en lige så lille størrelse som jeg som lige var begyndt at gå, hvor længe gik der fra gipsen kom af til han/hun gik igen??

Øv hvor surt for hende

Held og lykke med benet, og HUSK, det kan klø som en i helvede bag gipsen :/

Anmeld

5. maj 2011

Dinna88

Hold da op. Jeg har ikke prøvet noget lignende, vil bare høre om de ikke så hvad der skete?? 

Anmeld

5. maj 2011

Rosa

Stakkels lille nus  Jeg håber snart det heler, både moderhjertet og benet 

Anmeld

5. maj 2011

Mathilde

Åh hvor synd! ingen erfaring, heldigvis, men vil lige ønske god bedring med lillepigens ben.

Anmeld

5. maj 2011

chael

Gaia skriver:

Ej altså lille pus dog

God bedring med hende!

*Camilla 19+1

Anmeld

5. maj 2011

meem

Århh det stakkels lille pus

Min kæreste brækkede benet da han var 1år (han klarede sig endelig ud af kravlegården men faldt så ned) Ved ikke lige hvor hans brud sad, men min svigermor har fortalt han lige havde lært at gå, og da han fik gibsen på gik der maks en uge og så havde han lært at gå med stift ben, for fremad det skulle han...

Så måske din datter lære at gå med gibs på (selvom hun jo ikke må )

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.