Maven "holder pause" med at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

modesty

Hej, jeg er 17+2 i dag og synes ikke rigtigt at min mave er vokset her de sidste halvanden - to uger.

Det er ikke fordi jeg er nervøs, men er bare nysgerrig på om der er andre der også har det sådan? At maven vokser i "ryk"?

KH 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Saram

Det er meget normalt.. Under 2. trimester voksede min mave stort set ikke.. Eller dvs. det gjorde den, men så lidt og så langsomt at jeg ikke rigtig lagde mærke til det.. Men nu i 3. vokser den helt fint igen.

// Sara Alrø 37+0.

Anmeld

5. maj 2011

modesty

5. maj 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Hej, jeg er 17+2 i dag og synes ikke rigtigt at min mave er vokset her de sidste halvanden - to uger.

Det er ikke fordi jeg er nervøs, men er bare nysgerrig på om der er andre der også har det sådan? At maven vokser i "ryk"?

KH 

Jep, helt normalt. Min mave fik et ORDENTLIG ryk fra uge 15-16, men de sidste par uger er der ikke sket så meget, andet end at den måske har taget mere form

Anmeld

5. maj 2011

modesty

Secrets skriver:

Jep, helt normalt. Min mave fik et ORDENTLIG ryk fra uge 15-16, men de sidste par uger er der ikke sket så meget, andet end at den måske har taget mere form

Ja, min er også blevet lidt mere "rund" end "spids", men er ikke rigtigt vokset.

Nå, men tak for svar, jeg er bare så utålmodig og vil gerne fremvise en stor lækker graviditetsmave fremfor en "hun har vist lige spist en othello-lagkage"-mave, heheh.

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

modesty skriver:

KH 

Bare rolig - den skal nok tage revanche

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

modesty skriver:

Ja, min er også blevet lidt mere "rund" end "spids", men er ikke rigtigt vokset.

Nå, men tak for svar, jeg er bare så utålmodig og vil gerne fremvise en stor lækker graviditetsmave fremfor en "hun har vist lige spist en othello-lagkage"-mave, heheh.

Hehehe Bare vent du!

Anmeld

5. maj 2011

JustMe

Livmoderen vokser gerne i ryk ca. hver 4. uge, mens barnet vokset jævnt. Nogle kan derfor opleve, at barnet bliver mere stille i bevægelserne i tiden op til næste vokseværk-etape fra livmoderen, fordi der ikke er så meget plads; mens maven så ofte pludselig tager et nyk i størrelsen  Hos de fleste kvinder vokser livmoderen omkring det tidspunkt, hvor menstruationen ellers ville have ligget

Anmeld

5. maj 2011

modesty

JustMe skriver:

Livmoderen vokser gerne i ryk ca. hver 4. uge, mens barnet vokset jævnt. Nogle kan derfor opleve, at barnet bliver mere stille i bevægelserne i tiden op til næste vokseværk-etape fra livmoderen, fordi der ikke er så meget plads; mens maven så ofte pludselig tager et nyk i størrelsen  Hos de fleste kvinder vokser livmoderen omkring det tidspunkt, hvor menstruationen ellers ville have ligget

Interessant! Tak for info. Lige nu er der temmelig meget aktivitet derinde, så jeg kan nok godt regne med at der går lidt tid inden det næste ryk ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.