Bandit felix.... "piller ikke, kigger bare" :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Kløver

hahahaha åh hvor herligt, minder mig da lige om jeg skal passe på hvor jeg placerer min søn i hans bumbo stol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

AnneBJ skriver:

Hvor er han sød!

En VÆRRE pilfinger efterhånden

Anmeld

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

Maja84 skriver:

hahahaha åh hvor herligt, minder mig da lige om jeg skal passe på hvor jeg placerer min søn i hans bumbo stol

JAH, det skal man bare - Felix har fat i ALT der står omkring ham.. Han er især meget optaget af BLOMSTER lige i disse dage

Anmeld

11. juni 2011

Kløver

FrøkenHedegaard skriver:

JAH, det skal man bare - Felix har fat i ALT der står omkring ham.. Han er især meget optaget af BLOMSTER lige i disse dage

åh hvor dejligt, men ja det skal jeg da huske

Anmeld

11. juni 2011

Siljes Mor

Han er da bare lækker

Men hva dælen er det for en tingest han sidder i ? først troede det var en potte ..meen kunne så se at det var det vist ikk.

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

FrøkenHedegaard skriver:

... Billederne taler vist for sig selv

EJ hvor er han lækker! Må jeg spørge om din kæreste er asiat? 

Anmeld

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

Siljes Mor skriver:

Han er da bare lækker

Men hva dælen er det for en tingest han sidder i ? først troede det var en potte ..meen kunne så se at det var det vist ikk.

HA HA, det er du ikke den første der tror det er.. Det er en BUMBO, den mest geniale opfindelse nogensinde..

Den støtter barnet rigtg godt og langt op på ryggen, også sidder barnet bare fast..

GENIALT

Anmeld

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

Frøken J. skriver:

EJ hvor er han lækker! Må jeg spørge om din kæreste er asiat? 

Yes, FARMANDEN er ½ koreaner og ½ amerikaner

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

FrøkenHedegaard skriver:

Yes, FARMANDEN er ½ koreaner og ½ amerikaner

Synes nok man kunne se det lidt på bettefisen Min kæreste er nemlig fra sydkorea, og tænker tit på hvor meget man kommer til at kunne se det asiatiske på vores datter. Håber det træder tydeligt frem  

Anmeld

11. juni 2011

Siljes Mor

FrøkenHedegaard skriver:

HA HA, det er du ikke den første der tror det er.. Det er en BUMBO, den mest geniale opfindelse nogensinde..

Den støtter barnet rigtg godt og langt op på ryggen, også sidder barnet bare fast..

GENIALT

okay... super smart

Den ville være go her hjemme, hun VIL sidde op, men kan ikke sidde selv endnu uden støtte...

Kan man få den i babysam ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.