Termin nået... Ve-støv tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Mamalou

Kære tøser!

Så når vi termin i morgen. Det er vildt som tiden er fløjet afsted, husker stadig tydeligt da jeg testede positivt første gang den 28. august. Jeg kan blive mor hvert øjeblik det skal være - det kan ikke blive bedre! 

Kæresten og jeg var på date i går, hvilken sikkert bliver den sidste i lang tid. Det var super hyggeligt

Vi - samt bonus datter - er alle SÅ klar til at supermanden skal komme til verden, så send aalllltttt det ve-støv I kan i denne retning. Jeg er selvfølgelig klar over, at jeg som førstegangsfødende kan forvente at gå over tid, men hvor ville det være skønt hvis supermanden vælger at komme inden længe, så utålmodigheden ikke bliver alt for stor!

Ha' en dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

malenecl

Sender noget ve-støv, men beholder lidt selv ..

- Malene, 40+3

Anmeld

5. maj 2011

Mamalou

malenecl skriver:

Sender noget ve-støv, men beholder lidt selv ..

- Malene, 40+3

Tak - sender lidt med retur! 

for at der snart sker noget for os begge

Held og lykke!

Anmeld

5. maj 2011

malenecl

Mamalou skriver:

Tak - sender lidt med retur! 

for at der snart sker noget for os begge

Held og lykke!

I lige måde!!

Anmeld

5. maj 2011

twinny

***********************************'

vestøv afsted til dig...

Anmeld

5. maj 2011

Mamalou

Baby-støv skriver:

***********************************'

vestøv afsted til dig...

tttttaaaaakkkk

Anmeld

5. maj 2011

Dansker I Holland

Mamalou skriver:

Kære tøser!

Så når vi termin i morgen. Det er vildt som tiden er fløjet afsted, husker stadig tydeligt da jeg testede positivt første gang den 28. august. Jeg kan blive mor hvert øjeblik det skal være - det kan ikke blive bedre! 

Kæresten og jeg var på date i går, hvilken sikkert bliver den sidste i lang tid. Det var super hyggeligt

Vi - samt bonus datter - er alle SÅ klar til at supermanden skal komme til verden, så send aalllltttt det ve-støv I kan i denne retning. Jeg er selvfølgelig klar over, at jeg som førstegangsfødende kan forvente at gå over tid, men hvor ville det være skønt hvis supermanden vælger at komme inden længe, så utålmodigheden ikke bliver alt for stor!

Ha' en dejlig dag!

Sender da lige 10 orkaner afsted til dig med vestøv hehe.. Kan SÅ godt forstå dig, da jeg selv fødte 41+0 Det var en helveds ventetid

Knus Sussie

Anmeld

5. maj 2011

Mamalou

NR3ønskebarn skriver:

Sender da lige 10 orkaner afsted til dig med vestøv hehe.. Kan SÅ godt forstå dig, da jeg selv fødte 41+0 Det var en helveds ventetid

Knus Sussie

Ja man bliver utålmodig... Tror det er fordi man ingen indflydelse har selv, men bare må vente til guldklumpen selv vil ud. Der er dog ikke optakt til en rygende fis, så må vist se frem til at vente lidt endnu... 

Tak for opbakningen

Anmeld

5. maj 2011

Dansker I Holland

Mamalou skriver:

Ja man bliver utålmodig... Tror det er fordi man ingen indflydelse har selv, men bare må vente til guldklumpen selv vil ud. Der er dog ikke optakt til en rygende fis, så må vist se frem til at vente lidt endnu... 

Tak for opbakningen

Hehe selv tak Men din baby skal nok komme ud når han/hun vil

Knus

Anmeld

5. maj 2011

lhn89

Hvor sjovt. Jeg testede også selv positivt d. 28. og har også termin i morgen. Kan nærmest ikke vente mere! 

Men du får i hvert fald lige lidt vestøv fra mig  og ønsker dig held og lykke med den kommende fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.