Aflang bule over navle - normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.870 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Termitbanan

Hej

Jeg har lyst til lige at spørge jer, om jeres mave har opført sig/opfører sig på samme måde som min...

Når jeg ligger ned og skal rejse mig op, så spænder jeg jo selvfølgelig mine mavemuskler, for at kunne komme op. Når jeg gør det, så kommer der en aflang bule frem over min navle, den er nok 5-6 cm. lang. Det ser helt alienagtig ud. Er det musklerne? Babyen? (nej, vel?!) Eller livmoderen eller, hvad? Når jeg ikke er gravid, er min mave normalt helt flad, og jeg kan stramme mavemusklerne, så det ses synligt. Normalt, altså

Jeg er 24 uger henne på fredag!

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

signe.

Termitbanan skriver:

Hej

Jeg har lyst til lige at spørge jer, om jeres mave har opført sig/opfører sig på samme måde som min...

Når jeg ligger ned og skal rejse mig op, så spænder jeg jo selvfølgelig mine mavemuskler, for at kunne komme op. Når jeg gør det, så kommer der en aflang bule frem over min navle, den er nok 5-6 cm. lang. Det ser helt alienagtig ud. Er det musklerne? Babyen? (nej, vel?!) Eller livmoderen eller, hvad? Når jeg ikke er gravid, er min mave normalt helt flad, og jeg kan stramme mavemusklerne, så det ses synligt. Normalt, altså

Anyone?

det gør det også ved mig

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

Sådan er det også ved mig... 

Anmeld

5. maj 2011

TheLittleOne

Termitbanan skriver:

Hej

Anyone?

Jeg ville skyde på det er baby el. livmoderen! Jeg er 35+5 og når jeg rejser mig ligner min mave en pyramide.. Syntes også det ser mærkeligt ud

Anmeld

5. maj 2011

hekran

Der sker stadig for mig (er 35 uger henne nu). Så vidt jeg har forstået, så sker det fordi mavemusklerne er gået fra hinanden på mindten, så når du spænder, så spænder de hver for sig, fordi der er 'hul' i midten. Midten er jo blød. Meget mærkeligt og alienagtigt!

Første graviditet kom musklerne på plads igen, men efter anden graviditet blev jeg ved med at have lidt af den mærkelige bule bagefter, så nu er jeg spændt på, hvordan det ser ud efter min tredje graviditet 

Anmeld

5. maj 2011

Termitbanan

Ahhh.. Okay - tak for jeres svar! Jeg havde lige behov for at blive bekræftet i at det er normalt med en aliensk bule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.