for første gang i mit liv...ved godt det lyder lidt vildt i en alder af 36 år, men sådan er det..
Tænkte om der var nogen af jer der er skarpe til sådan noget...evt har en ansøgning jeg kunne se(gerne indenfor lærer/pædagog området), så jeg kan komme i gang med at skrive min...nogle gode råd, hvad skal jeg skrive og hvad skal jeg ikke skrive...? skal jeg sende det, aflevere personligt, ringe og tale med dem også, vedhæfte et billede....hjælp, jeg er helt lost...
Knus Eva, som er noget angsprovokeret af at jeg pludselig skal være voksen, sådan rigtigt...med job og det hele..
Ja det er da lidt vildt at det er første gang du skal skrive ansøgning
Du kan med fordel google ansøgninger til netop dit fag. Det gjorde jeg, da jeg skulle søge min nuværende stilling, og synes jeg fik en god fornemmelse af, hvordan ansøgninger den dag i dag laves.
Nu skulle jeg jo søge job indenfor IT så de ville naturligvis helst have ansøgning elektronisk, men måske det i dit fag er bedst at aflevere den personligt. Det vil jeg helst selv gøre, så får du også et lille indblik i stedet du søger hos.
Har du brug for en til at læse korrektur på din ansøgning skal du bare sige til. Læser ofte korrektur på mine veninders ansøgning. Synes selv jeg har en god fornemmelse af opstilling og opdeling af selve ansøgning 
Pøj pøj skal du i hvert fald have herfra 
Anmeld