Ihh, kunne man ikke være spontan for en gangs skyld???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano da jeg er i tvivl om mine ungers far læser med herinde.

Nå, men i dag da jeg skulle med toget, faldt jeg i snak med en fyr. Det var tilfældigt, da min datter charmede ham på vej ind i toget.

Vi sludrede frem og tilbage i 25 minutter, indtil jeg skulle af. Om alt muligt, hovedsageligt om børn. Jeg har to og han havde en søn på 6 år. 

Vi snakkede virkelig godt sammen og nu sidder jeg her i de sene aftentimer og tænker "Hvorfor pokker gav du ham ikke dit nummer??" 

Måtte bare lige ud med det, kender I det med at dunke sig selv i hovedet over at forspile det der måske kunne være chancen for et fantastisk venskab og/eller mere end det? DUMT! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

millesofie

uhh kender jeg alt for godt

man tænker bare DOOH !!!

Anmeld

4. maj 2011

Tip!

haha...

Jeg havde sårn en søøøød ung fyr i mit rækkehus idag der skulle fikse mit varme.. det er 2 gang på en uge han er her.. skod gas fyr

Han siger, jamen du ringer bare hvis der bliver mere.. øehh ja. kunne da bare lige have sagt, jamen sms da lige mig hvis du vil komme udenfor arbejdstid.. men det er jo skide pinligt.. doooohh..

Anmeld

4. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som ano da jeg er i tvivl om mine ungers far læser med herinde.

Nå, men i dag da jeg skulle med toget, faldt jeg i snak med en fyr. Det var tilfældigt, da min datter charmede ham på vej ind i toget.

Vi sludrede frem og tilbage i 25 minutter, indtil jeg skulle af. Om alt muligt, hovedsageligt om børn. Jeg har to og han havde en søn på 6 år. 

Vi snakkede virkelig godt sammen og nu sidder jeg her i de sene aftentimer og tænker "Hvorfor pokker gav du ham ikke dit nummer??" 

Måtte bare lige ud med det, kender I det med at dunke sig selv i hovedet over at forspile det der måske kunne være chancen for et fantastisk venskab og/eller mere end det? DUMT! 

Du kunne ikke prøve at finde ham på fb?, og så bare være ærlig, skriv at du syntes egentlig I faldt så godt i snak og gode mennesker skal man ikke bare lade smutte er din holdning, om det så bliver til mere.. ja det må tiden vise

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Du kunne ikke prøve at finde ham på fb?, og så bare være ærlig, skriv at du syntes egentlig I faldt så godt i snak og gode mennesker skal man ikke bare lade smutte er din holdning, om det så bliver til mere.. ja det må tiden vise

Det bliver nok liiidt svært, eftersom jeg ikke fik at vide hvad hans navn var. Han fortalte hvad hans søn hed men det kommer jeg jo nok ikke så langt med 

Anmeld

5. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

Det bliver nok liiidt svært, eftersom jeg ikke fik at vide hvad hans navn var. Han fortalte hvad hans søn hed men det kommer jeg jo nok ikke så langt med 

Æv. æv.. så må vi da håbe du falder over ham en anden dag.. 

Anmeld

5. maj 2011

hekran

Anonym skriver:

Min første tanke var NEJ! Men så kom jeg til at tænke på, at når du skriver 'dine ungers far' så er I nok ikke sammen mere  Så nu synes jeg bare det er vildt ærgeligt! Det er jo ikke så tit, man lige klikker med nogen, og bestemt ikke nemt at finde én, når man har travlt med egne børn. Øøøøøøøv røv 

Måske du møder ham i toget en anden gang?

Anmeld

5. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Kan du huske hvad station han stod af ved? eller snakkede han slet ikke om arbejde - og bopæl? Håber du møder ham i toget igen.

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Min første tanke var NEJ! Men så kom jeg til at tænke på, at når du skriver 'dine ungers far' så er I nok ikke sammen mere  Så nu synes jeg bare det er vildt ærgeligt! Det er jo ikke så tit, man lige klikker med nogen, og bestemt ikke nemt at finde én, når man har travlt med egne børn. Øøøøøøøv røv 

Måske du møder ham i toget en anden gang?

Hehe, nej bare rolig, vi er ikke sammen mere. Ja, det er så endnu et problem, det der med at møde ham igen - Han kom nemlig fra Odense og jeg bor i Nordsjælland, han var blot herovre for at besøge en ven -Ih, altså :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.