Christinahr skriver:
Ja det lyder godt nok bare hyggeligt. HVis ikke ejg havde en i maven ville jeg da blive helt skruk efter at udvide børnflokken fra hele 1 til 2
Men hvordan hænger det sammen økonomisk?
Det bliver vel ikke bligere med alderen og man vil gerne give dem alle det de ønsker og har brug for?
De 3 største er 12,14 og 16 (næsten) og hvis de skulle have opfyldt deres ønsker, så tror jeg at selv Hr. Møller ville komme til kort

Men de får mærketøj til jul og fødselsdag, og så er der dyre underbukser i adventsgave osv. De mangler ikke noget, men de ville da helt sikkert gerne have mere. I øjeblikket fryser de da jeg nægter at bruge flere tusinde kroner på en G-star eller Burberry jakke, som de alligevel glemmer på skolen eller bruger til fodbold. Men de vil ikke have andet - og så må de undvære BASTA!
Det er helt vildt dyrt, jeg tror vi bruger ca. 8-9000 pr. md. til mad. Og så er der også fritidsinteresser, tøj, gaver osv.
Min mand tjener heldigvis pænt, men jeg får så til gengæld INTET pt., sååå......
Jeg ville da ønske at vi kunne give dem mere mht. ferier og lign., i år var første gang de var på ferie - det kostede os 30.000. Så springer vi næste år over og så må der være penge nok igen.....
Og så må jeg hellere lige indskyde at det bestemt ikke er lutter lagkage det hele. De kan jo skændes så det brager, og støjniveauet kan være udlideligt højt (men når de så ikke er her, er der for stille...) Det er surt at man skal skrælle 4 kg. kartofler for at der er nok osv. osv....
Det blev lidt rodet, men jeg håber det gav mening alligvel.
Rikke
Anmeld