Vågner og er ked om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

spj

Hej piger

Har lige brug for at høre om i har et godt råd eller har oplevet noget ligende. Jeg har en datter der blev 1 år den 28-4. De sidste 3 nætter har hun sovet ekstrem dårligt. Hun vågner flere gange og er fuldstændig ulykkelig, hun er svær at få trøstet og falde til ro igen. Hun har altid sovet igennem og er i perioder vågnet om natten hvor hun bare har skulle have sutten. Men de sidste 3 nætter er hun helt ulykkelig når hun vågner.

Er der nogen der har prøvet noget ligende eller har et godt råd.

Hilsen en træt og bekymret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Cstinne

Hun drømmer...

Anmeld

4. maj 2011

Mor-til-asta-09

spj skriver:

Hej piger

Har lige brug for at høre om i har et godt råd eller har oplevet noget ligende. Jeg har en datter der blev 1 år den 28-4. De sidste 3 nætter har hun sovet ekstrem dårligt. Hun vågner flere gange og er fuldstændig ulykkelig, hun er svær at få trøstet og falde til ro igen. Hun har altid sovet igennem og er i perioder vågnet om natten hvor hun bare har skulle have sutten. Men de sidste 3 nætter er hun helt ulykkelig når hun vågner.

Vi prøvede det samme med asta dengang hun var mindre, det gik over igen efter noget tid...

Tror simpelthen hun har mareridt.. Hvis hun oplever nogle forskellige ting osv.. ser tv osv

Anmeld

4. maj 2011

maria_wlt

spj skriver:

Hej piger

Jeg har prøvet det.. Næsten omkring samme alder også. 

Tristan har altid sovet nede ved os men i sin egen seng. Begyndte så pludselig at blive ulykkelig og faldt først til ro når han kom over i sengen. På 5 dagen flyttede vi hans seng på eget værelse, efter råd fra en ven og BUM, så sov han igennem igen.. Det var ren test...

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

det har vi også været igennem her og er det stadig en gang i mellem. Og det er drømme, ofte da han var mindre, omkring de 1 år. var det som om han ikk var vågen men bare græd og skreg og sparkede og slog omkring sig. Men så fik vi ham vækket ordenligt og så stoppede det og han sov igen

Anmeld

4. maj 2011

Turtles

spj skriver:

Hej piger

Er hun forkølet??

Da vores søn var meget utrøstelig om natten fandt vi ud af han havde ondt i ørene, og fik ondt når han lå ned?
Ved ik om det er en mulighed?

Måske drømmer hun bare? Der sker jo så mange ting i deres liv nu??

Håber det blir bedre

Anmeld

4. maj 2011

spj

maria_wt skriver:

Jeg har prøvet det.. Næsten omkring samme alder også. 

Tristan har altid sovet nede ved os men i sin egen seng. Begyndte så pludselig at blive ulykkelig og faldt først til ro når han kom over i sengen. På 5 dagen flyttede vi hans seng på eget værelse, efter råd fra en ven og BUM, så sov han igennem igen.. Det var ren test...

Dejligt at vi ikke er de eneste der oplever det.

Det var da sjovt at det hjalp, man kunne ellers forstille sig at det var hvis de var van til at sove sammen med forældre også var kommet på eget værelse at den var gal og de følte sig alene. Det kunne godt være vi skulle se og få lavet et værelse til hende så.

Anmeld

4. maj 2011

spj

Cstinne skriver:

Hun drømmer...

Det har jeg også tænkt om det kunne være, men synes bare det er så mærkeligt at hun ligger helt stille og sover rigtig tungt også lige pludselig går hun helt amok.

Anmeld

4. maj 2011

spj

Mor-til-asta-09 skriver:

Vi prøvede det samme med asta dengang hun var mindre, det gik over igen efter noget tid...

Tror simpelthen hun har mareridt.. Hvis hun oplever nogle forskellige ting osv.. ser tv osv

Ja, et kan godt være. Synes bare ikke lige der er sket så meget de sidste par dage.
Håber snart det går over, så vi kan få sovet.

Anmeld

4. maj 2011

spj

sarahb skriver:

det har vi også været igennem her og er det stadig en gang i mellem. Og det er drømme, ofte da han var mindre, omkring de 1 år. var det som om han ikk var vågen men bare græd og skreg og sparkede og slog omkring sig. Men så fik vi ham vækket ordenligt og så stoppede det og han sov igen

Det kan godt være det bare er drømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.