Anton - min guldklump- han går:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Valle81

Kære alle i skønne Quinder:0)

Så er det tid til at vise Anton frem af den årsag at han er begyndt at gå.

Han har i en lille måneds tid taget små spæde skridt ud i verdenen alene - men det har været begrænset.

Pludeslig den 29 april rejste han sig op og gik og han har gået lige siden. Han rejser sig selv op ude i det blå og går og går - han har næsten ikke kravlet siden.

13 mdr og 2 dage gammel så valser han rundt som om han aldrig har lavet andet.

Da jeg ikkeer plusmedlem kan jeg ikkevedhæftefilmklip af det - men det ligger lige ude til højre under videoer - det er hamder harsådan en lille ting i hånden:0)

Og så vil jeg vise jer lidt billeder af ham:0)

Jeg elsker den dreng så højt - han gør mig så blød om hjertet:0) Han er jo lige blevet storebror og han er så kærlig ved ham. Når lillebror græder kommer han hen og giver lillebror hans sut:0)

Nå jeg kunne skrive til i ville  Jer så nu er der billeder:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Valle81

.

Anmeld

4. maj 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Han har i en lille måneds tid taget små spæde skridt ud i verdenen alene - men det har været begrænset.

Pludeslig den 29 april rejste han sig op og gik og han har gået lige siden. Han rejser sig selv op ude i det blå og går og går - han har næsten ikke kravlet siden.

Da jeg ikkeer plusmedlem kan jeg ikkevedhæftefilmklip af det - men det ligger lige ude til højre under videoer - det er hamder harsådan en lille ting i hånden:0)

Jeg elsker den dreng så højt - han gør mig så blød om hjertet:0) Han er jo lige blevet storebror og han er så kærlig ved ham. Når lillebror græder kommer han hen og giver lillebror hans sut:0)

Ha hah a.....LÆKKER UNGE!!!!!!! Smilla går også - eller rettere....løber!! 

Stort tillykke med lillebror!! Håber, at I har det godt allesammen. Husk at sende billeder af ham også ;-)

Stort kram fra Lisbeth

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Valle81 skriver:

det er da bare for sejt...

sikke nogle herlige billeder af ham.

Anmeld

4. maj 2011

Mor til L&S

Skønne Anton

Anmeld

4. maj 2011

Valle81

lisbethita skriver:

Ha hah a.....LÆKKER UNGE!!!!!!! Smilla går også - eller rettere....løber!! 

Stort tillykke med lillebror!! Håber, at I har det godt allesammen. Husk at sende billeder af ham også ;-)

Stort kram fra Lisbeth

Ha ha  - den første dag løb Anton også - men han fangede den ret hurtigt:0) Det er såååååååååååååååå skønt når de går - det er magisk den første tid:0)

Åhh jeg tænker så tit på dig - men jeg er begrænset herinde - jeg er meget online fordi pc står tændt - men jeg læser mest - bedst som jeg tænker nu skal jeg skrive en masse svar og breve så vågner Anton eller Arthur nogen er sultne osv:0)

Der er sku nok at se ti med 3 unger:0)

Knus, og her er lidt links til billeder af lillebror Arthur

https://www.baby.dk/debat/105538pi1/boern-01-aar/i-dag-bliver-arthur-2-uger--saa-her-er-lidt-nye-billeder0.aspx

https://www.baby.dk/debat/103780pi1/boern-01-aar/maa-allerede-vise-jer-nye-billeder-af-arthur0.aspx

https://www.baby.dk/debat/103468pi1/foedselsberetninger/loerdag-den-16042011-kom-arthur-med-lynets-hast0.aspx

Anmeld

4. maj 2011

Lady Marion <3

Ej mit hjerte smelter   Hold da helt op hvor er han skøn

Anmeld

4. maj 2011

Hollybaby

Hej

Ville da ikke efterlade tråden, uden at sige, hvor ser han skøn ud din dreng

Anmeld

6. maj 2011

Valle81

Tak alle sammen:0)

Anmeld

6. maj 2011

Mira0911

Hvor ser han bare dejlig og skøn ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.