2 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.383 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Mussen2

Hvordan holdte i jeres barns 2 års fødselsdag? Hvor meget gjorde i ud af det? Hvad var menuen osv.?  Hvor mange gæster? Plejer man at invitere DP med børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

smutti1975

Vi havde dagplejenog de 3 andre børn hjemme. De fik pasta og kød sovs, majs og agurkestave og is til desert jeg havde dækket op med blå dug og blå servietter og sat hans Thomas tog på bordet.

Ellers havde vi venner på besøg en dag til frokost = rugbrød - jeg lavede tog kage

og familien en anden dag frokost var også rugbrød her - De fik en lyseblå bamse kage storesøster Karoline havde pyntet + boller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg kikker lige med her. min datter bliver nemlig 2 i næste måned.

Anmeld

5. maj 2011

anmaj

min søn bliver 2 til juli.. og den bliver holdt ligesom hans 1 års...

vi har en gratis legepark i byen, hvor vi har lejet et hus (gratis) her bliver der serveret boller med pålæg og kage og lagkage.... og så har vi både vores venner med og hele familien...

sidst havde jeg dækket med servietter i 3 forskellige farver og plastkrus i 4 forskellige farver... det gjorde bordene lidt mere spændende... og ellers en masse balloner..

Anmeld

5. maj 2011

Moar'en

Vi holdte hans 2 års fødselsdag oppe hos DP'en, da vi bor12-15 km der fra og det ville være for langt for hende at tage. Det blev til formiddags boller. Vi hyggede deroppe i 1½-2 timer. Om eftermiddagen kom familien og et par venner til hotdogs og kage. 3 dage efter tog vi ind til Viktors oldeforældre for de kan ikke komme på wc når de er på besøg hos os, så vi kommer til dem

Og så lige lidt billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2011

Lone Jakobsen

vi holder 2 års fødselsdag for Rasmus i juli måned. jeg regner med at vi skal have nogle boller eller kanel snegle i dagplejen, og ellers invitere vi til familiefest hvor vi skal ha noget lunt, og is eller kage til dessert.

Anmeld

7. maj 2011

JustAnotherName

Min datter fylder 2 år den 22 maj..... Det er jo snart!

Den 19/5 holder hun fødselsdag for sin vuggestue. Det foregår derhenne.
Vi laver spyd med en masse lækkert frugt. Og så en lille flødebolle.

Den 21/5 fejrer vi hende herhjemme for fars side af familien.
Der køber vi en kagemand med navn og slik fra bageren. Og bager boller.

Og på hendes fødselsdag, den 22 maj, skal farmand desværre arbejde.
Så der har vi valgt at holde fødselsdagen med mors side af familien.
Og det bliver hjemme hos hendes mormor (så jeg ikke står helt alene med det hele)

Så hun bliver fejret nok så rigeligt!!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.